بیست و ششمین دوره لیگ جهانی والیبال

برزیل در خانه از فرانسه شکست خورد

جام جم ورزشی: تیم ملی والیبال فرانسه با شکست بلغارستان علاوه بر کسب عنوان قهرمانی در سطح دو لیگ جهانی، به عنوان تیم ششم راهی مرحله نهایی لیگ جهانی 2015 در برزیل شد.
کد خبر: ۸۱۶۲۳۷
فرانسه قهرمان دسته دو لیگ جهانی والیبال شد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال ، آخرین روز مرحله نهایی سطح دو لیگ جهانی والیبال امشب با دو دیدار در بلغارستان پیگیری شد.
تیم ملی والیبال فرانسه در دیدار نهایی سه بر صفر میزبان خود بلغارستان را از پیش رو برداشت تا با ۱۴ پیروزی متوالی قهرمان سطح دو این رقابت ها شده باشد.
ملی پوشان فرانسوی در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند تا علاوه بر کسب عنوان قهرمانی این سطح از رقابت ها، به عنوان تیم ششم مرحله نهایی راهی برزیل شوند.
در دیگر مسابقه این مرحله آرژانتین سه بر دو بلژیک را شکست داد و عنوان سومی را به دست آورد.
تیم ملی والیبال آرژانتین در ست های دوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۸ مغلوب حریف شد اما در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۱ برابر بلژیک به پیروزی رسید و تا مقام سوم سطح دوم لیگ جهانی را از آن خود کند.
مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال از 24 تا 28 تیرماه (15 تا 19 July) به میزبانی برزیل برگزار می شود.
از گروه A دور مقدماتی سطح یک سه تیم برزیل، ایتالیا و صربستان به مرحله نهایی صعود کردند که با تیم های آمریکا، لهستان از گروه B سطح یک لیگ جهانی و فرانسه به عنوان قهرمان سطح دو لیگ جهانی، شش تیم مرحله نهایی این رقابت ها را تشکیل می دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها