جام جم ورزشی: جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید قطعی شده است اما با وجود اصرارهای فراوان باشگاه مادریدی وی هیچ تصمیمی برای حضور در بازی خداحافظی ندارد.
کد خبر: ۸۱۵۷۹۹
چرا کاسیاس با رئال مادرید قهر کرد؟

به گزارش جام جم ورزشی ،کاسیاس که مشکلی با هواداران رئال مادرید نداشته و ندارد، درخواست باشگاه رئال مادرید برای برگزاری مراسم خداحافظی را رد کرده و قرار است تا دو روز دیگر به پرتغال سفر کند. دلیل اصلی وی برای امتناع از حضور در مراسم و یا بازی خداحافظی این است که وی به شدت از مسئولان این باشگاه دلخور است و نمی خواهد همچنان تابع تصمیمات آنها باشد. در ماه های اخیر با این دروازه بان اسطوره ای همانند گذشته رفتار نشد. وی جایگاه خود را در ترکیب ثابت از دست داد و علاوه بر آن با درخواستش مبنی بر افزایش دستمزد مخالفت شد. در نهایت عدم ارائه پیشنهاد جدید برای تمدید قرارداد وی را کاملا ناامید کرد.

جام برنابئو نزدیک است و رئال مادرید قرار است به تاریخ 14 یا 16 آگوست برابر حریفی که هنوز مشخص نشده به میدان برود. باشگاه رئال مادرید نیز بهترین میهمان را تیم پورتو(مقصد بعدی کاسیاس) می داند تا به همین بهانه از کاسیاس نیز خداحافظی رسمی داشته باشد.

کاسیاس درباره خداحافظی خود نامه ای منتشر کرده است. وی در نامه خود خطاب به همه هواداران رئال مادرید نوشت: من عضو کوچی از این خانواده بزرگ هستم، خانواده ای که روزی مرا تشویق کرد و روزی به من توهین کرد. هیچ مشکلی ندارم و دلخور نیستم، همه شما هواداران رئال مادرید را دوست دارم و شکی نیست که بدون شما به هیچ چیزی نمی رسیدم. اگر امروز قدری محبوب هستم فقط یک دلیل دارد و آن عضویت رسمی من در سازمان داوطلبان بیمارستان کودکان مادرید است. این عضویت برای من از هر عضویتی مهمتر است و اگر مراسم وداع خود با مادرید را در این فضا برگزار کنم به یکی از آرزوهایم خواهم رسید.

به گزارش دیلی میل ، کاسیاس قرار است در اولین فرصت به پورتو پرتغال ملحق شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها