سربازان نیروی دریایی با مشاهده اعضای خانواده‌ای که در میان امواج دریا گرفتار شده بودند، توانستند کودکانشان را نجات دهند. زن و مرد جوان که برای نجات فرزندان خود اقدام کرده بودند، متاسفانه در دریا غرق شدند.
کد خبر: ۸۱۵۰۴۲
سربازان 2 کودک گرفتار در دریا را نجات دادند

به گزارش جام‌جم، ساعت 12 ظهر پنجشنبه گذشته اعضای خانواده‌ای پنج نفره از یکی از روستاهای اطراف بوشهر برای تفریح به منطقه آب شیرین کن این شهر سفر کردند. آنها تصمیم گرفتند زمان کوتاهی را در آنجا سپری کنند، سپس به دیدار اقوامشان بروند.

فرزندان سه، پنج و هفت ساله آنها در ساحل بازی می‌کردند و گاهی هم روی ماسه‌هایی که موج آب آنها را خیس کرده بود، می‌دویدند و صدای شادی‌شان فضای ساحل را پر کرده بود. مادر و پدرشان هم کمی آن طرف‌تر شاهد بازی کودکان بودند.

سربازان مستقر در آن منطقه از این خانواده خواستند با توجه به این که این منطقه عمیق است و احتمال غرق‌ شدگی در آنجا وجود دارد، زودتر آنجا را ترک کنند و فرزندان خود را برای تفریح به محلی امن ببرند، اما این زوج هشدار سربازان حاضر در منطقه دریایی را جدی نگرفتند و گفتند بعد از بازی کودکانشان آنجا را ترک می‌کنند، علاوه بر این مراقب سه فرزند خود هستند تا وارد آب نشوند.

هنوز دقایقی از این هشدار نگذشته بود که سه فرزند خردسال این خانواده لب آب رفته و به بازی خود ادامه دادند. در همین موقع موج بلندی از آب به سمت ساحل آمد و سه کودک را همراه خود به دریا برد. مادر با مشاهده این صحنه، برای نجات کودکانش به دریا زد و خود نیز در میان امواج گرفتار شد.

پدر خانواده نیز برای نجات اعضای خانواده‌اش وارد آب شد و بسختی یکی از فرزندانش را از آب خارج کرد. او دوباره به سمت سه عضو خانواده‌اش که درخواست کمک داشتند، رفت، ولی خودش نیز گرفتار خشم دریا شد.

سربازان که با شنیدن صدای کمک‌خواهی متوجه موضوع شده بودند، خود را به اعضای این خانواده رساندند و توانستند پدر خانواده و دو کودک دیگر را نجات دهند، اما تلاش‌هایشان برای نجات مادر خانواده بی‌نتیجه بود و او در میان امواج دریا گرفتار شد.

سربازان با رساندن این افراد به ساحل عملیات احیا برای نجات آنها را آغاز کردند و در تماس با اورژانس موضوع را گزارش داده و کمک خواستند.

دقایقی بعد با حضور امدادگران اورژانس سه کودک نجات یافتند، پدر خانواده به بیمارستان سلمان فارسی انتقال یافت، ولی تلاش پزشکان برای نجات وی بی‌نتیجه ماند و مرد جان باخت.

در ادامه غواصان با حضور در محل حادثه به جستجو در میان امواج پرداخته و جسد مادر خانواده را از آب خارج کردند. با تشکیل پرونده‌ای در رابطه با غرق شدن این زوج، ماموران جستجویشان را آغاز کرده و توانستند با یافتن بستگان این خانواده کودکان نجات‌یافته را تحویلشان دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نادان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
۰
۰
حالا بعد این ماجرا میان تابلو می زنن حصار كشی می كنن. تا یه اتفاق بد نیافته مسئولین دست به عمل نمی زنن . ..

نیازمندی ها