جام جم ورزشی: همان قدر که الکسیس سانچز نزد مرد شیلی به یک قهرمان بزرگ تبدیل شده در آن سو گونزالو هیگواین چهره ای منفور نزد آرژانتینی ها پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۱۴۴۲۵
بازیکنی که دو قهرمانی بزرگ را از آرژانتینی ها سلب کرد +عکس

به گزارش سرویس ورزشی جام جم آنلاین ، شب گذشته تیم ملی فوتبال شیلی با برتری مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی موفق شد برای نخستین بار در تاریخ قهرمانی در رقابت های کوپا آمریکا را به دست آورد تا موجی از شادی در کشور شیلی به وجود بیاید. الکسیس سانچز که پنالتی آخر شیلیایی ها را تبدیل به گل کرد تا قهرمانی بخش تیمش باشد اکنون قهرمان بزرگ مردم شیلی است. اما در آن سوی میدان گونزالو هیگواین مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین وضعیتی برعکس دارد. این مهاجم ناپولی برای دومین بار پیاپی یک قهرمانی بزرگ را از تیم ملی کشورش سلب کرد.

هیگواین در فینال جام جهانی 2014 برزیل در نیمه نخست دیدار آلمان و آرژانتین یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد و یک تک به تک را خراب کرد. اگر ضربه او تبدیل به گل می شد شاید به جای آلمان این آرژانتینی ها بودند که قهرمانی را به دست می آوردند.

اما این مهاجم شب گذشته در یک فینال دیگر اشتباه خود را بار دیگر تکرار کرد. در دیدار شب گذشته ، او در آخرین ثانیه وقت های قانونی، یک موقعیت بسیار عالی را به کنار دروازه زد، تا کار به وقت های اضافی کشیده شود. ضمن اینکه او در ضربات پنالتی هم، نتوانست دروازه کلودیو براوو را باز کند و ناکامی اش را تکمیل کرد.

در ادامه دو تصویر از دو فرصت سوزی بزرگ هیگواین را می بینید، فرصت سوزی هایی که باعث شد دو قهرمانی بسیار بزرگ از دست آرژانتین برود.

این فرصتی بود که او سال گذشته در فینال جام جهانی از دست داد:

این هم فرصتی بود که او شب گذشته مقابل شیلی از دست داد و علاوه بر آن یک ضربه پنالتی را هم خراب کرد تا متهم اصلی شکست تیم ملی کشورش باشد:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها