سرپرست باشگاه پرسپولیس به هواداران این تیم اطمینان داد با جذب سه چهار بازیکن دیگر پرسپولیس تیم خوبی خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۴۲۲۵

پرسپولیسی‌ها که تاکنون رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا و فرشاد احمدزاده را جذب کرده‌اند به دلیل نخواستن سیدجلال حسینی، مدافع ملی‌پوش سابق خود بشدت تحت‌فشار هواداران هستند. با وجود این محمود خوردبین، سرپرست پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت باشگاه تصریح کرد: شاید خود من تا چند وقت پیش نگران شرایط بد تیم بودم، اما با گذشت هر روز این نگرانی‌ها کمتر شد و حالا فکر می‌کنم با جذب سه، چهار نفر دیگر، تیم خیلی خوبی خواهیم داشت.

الان تنها نگرانی من نوع برخورد با این تیم است، چون بسیار اهمیت دارد که هواداران فشار را از روی این بچه‌ها بردارند و با مسائلی که مطرح می‌شود نکات مثبت به آنها القا شود.

وی حضور حمیدرضا علی‌عسگری و افشین اسماعیل‌زاده را در پرسپولیس منتفی دانست و درباره محمد نوری گفت: قرار است محمد نوری به تیم ملحق شود. از طرفی با توجه به این‌که قرار شد مایکل اومانا هم برگردد و در صورتی که ماریچ (بازیکن کروات) هم در تست پزشکی مشکلی نداشته باشد، در دفاع آخر هم شرایط خوبی پیدا می‌کنیم. به این ترتیب با جذب سه بازیکن در سه پست دفاع چپ، خط حمله و دروازه‌بان کار ما در نقل و انتقالات نهایی شده و تیم کامل خواهد شد. در حال حاضر برای دفاع چپ یک گزینه خارجی، یک گزینه لیگ برتری و یک بازیکن زیر 23 سال مدنظر هستند که احتمالا دو نفر آنها جذب خواهند شد. برای خط حمله هم چند گزینه خارجی مطرح هستند که ایوانکوویچ یکی را تائید و باشگاه نسبت به جذب وی اقدام خواهد کرد. در خط دروازه هم دنبال یک دروازه‌بان دوم هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها