جام جم ورزشی: مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ نجومی ترین پیشنهاد تاریخ را از سوی منچستریونایتد دریافت کرده است.
کد خبر: ۸۱۳۹۴۶
نجومی ترین پیشنهاد تاریخ فوتبال برای توماس مولر

به گزارش جام جم ورزشی ، باشگاه منچستریونایتد قصد دارد با ارائه یک پیشنهاد خیره کننده به بایرن مونیخ ، توماس مولر مهاجم این تیم را به لیگ برتر انگلیس بکشاند. منچستری ها که یک پیشنهاد 5 ساله به مولر 25 ساله ارائه داده اند حاضرند برای جذب این مهاجم 170 میلیون یورو پول خرج کنند. این قرارداد 170 میلیون یورویی مولر را به گران ترین بازیکن تاریخ تبدیل خواهد کرد هر چند منابع آلمانی اعتقاد دارند این اتفاق نمی افتد. مولر البته از سال گذشته مورد توجه منچستریونایتد قرار دارد.

یونایتد فصل گذشته قصد داشت این مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان را با 46 میلیون یورو به اولدترافورد بکشاند اما اکنون با یک پیشنهاد نجومی تر برگشته است.

به گزارش سایت گل منچستری ها در حالی که برای خرید 170 میلیون یورویی مولر دست به کار شده اند که همچنان به تلاش خود برای جذب سرخیو راموس نیز ادامه می دهند.

یونایتد که دو فصل گذشته را ناامید کننده سپری کرده است قصد دارد با جذب بزرگ ترین ستاره های اروپایی دوباره به قدرت بزرگی در قاره سبز تبدیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها