عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران درباره آخرین تحولات مذاکرات هسته ای وین گفت:اکنون تقریبا روزهای پایانی مذاکرات هست.
کد خبر: ۸۱۳۶۵۹
بررسی چند موضوع کلیدی درنشست معاونان

« مجید تخت روانچی» صبح امروز درگفتگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: اکنون در مرحله ای هستیم که مذاکرات بسیار فشرده است، هرچند تقریبا در برخی از موضوعات،جلسات درسطح کارشناسی به اتمام و به سطح معاونان رسیده است .

وی با اشاره به اینکه البته موضوعاتی هست که در سطح کارشناسی ادامه دارد،تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که بررسی چند موضوع کلیدی از مذاکرات در سطح معاونان به سطح وزرا در روزهای آخر برود.

وی بدون اشاره به جزئیات موضوعات کلیدی گفت : تصمیم گیری درباره این موضوعات به سطوح بالاتر لازم دارد و قاعدتا در سطح وزرا باید تصمیم گیری شود و درسطح کارشناسی و معاونان نتوانستیم به نتیجه ای برسیم.

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اضافه کرد: هنوز هیچ چیز قطعی نیست که بگوییم حتما بعضی از موضوعات در سطح وزرا مطرح شود اما برداشت ما این است که یکی دوتا موضوع بماند که بخواهند وزرا نهایتا بررسی و تصمیم گیری کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره نشست جمعی وزرای خارجه ایران و 5+1 گفت : زمان نشست مشخص نیست اما خانم موگرینی امروز به وین می آیند.

تخت روانچی با بیان اینکه جلسات امروز دوجانبه خواهد بود و نشست ایران و 1+5 امروز نیست، گفت: وزرای خارجه بعد از پایان نشست امروز، وین را ترک خواهند کرد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها