نمایش رادیویی «شماره 921» که با موضوع سلاح‌های شیمیایی و میکروبی به کارگردانی فریدون محرابی تولید شده، امروز از رادیو نمایش پخش می‌شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، نمایش «شماره 921» به نویسندگی لیدا شیرمرد، تهیه‌کنندگی مهتاب امینی و با هنرمندی مژگان عظیمی، شهیندخت نجف‌زاده، رویا فلاحی و ایوب آقاخانی ساعت 9 و 30 دقیقه پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۱۲۴۵۱

شعر گیلان زیر ذره بین رادیو فرهنگ

شعر گیلان و شاعران این منطقه امروز در برنامه چکامک رادیو فرهنگ بررسی می‌شود. به گزارش روابط عمومی رادیو فرهنگ، این برنامه ساعت 22 و 45 دقیقه با حضور شاعران محلی پخش می‌شود. برنامه چکامک امشب میزبان کریم رجب‌زاده، شاعر اهل گیلان است.

فراسو برای بیماران روزه‌دار

برنامه فراسو با موضوع روزه‌داری در بیماران دیابتی امروز از رادیو سلامت پخش می‌شود. این برنامه امروز ساعت 8 و 30 دقیقه با حضور خوش‌نیت، فوق‌تخصص غدد و متابولیسم توصیه‌های لازم را به بیماران دیابتی که می‌خواهند روزه بگیرند، ارائه می‌کند. برنامه «غذا، سلامت، زندگی» که به موضوعاتی همچون رژیم‌های غذایی، تغذیه در بیماری‌های مختلف، تغذیه در سنین آسیب‌پذیر (سالمندان، کودکان و مادران باردار) می‌پردازد، ساعت 13 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها