چهارمین تیم راه یافته به مرحله نیمه‌نهای جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمریکا) بامداد فردا با دیدار تیم‌های برزیل و پاراگوئه مشخص می‌شود.
کد خبر: ۸۱۱۷۸۵

بامداد فردا تیم برزیل در حالی به مصاف پاراگوئه خواهد رفت که همچنان خبری از نیمار در ترکیب برزیلی‌ها نخواهد بود. البته شاگردان دونگا در دیدار قبلی خود نیز نیمار را به همراه نداشتند با این حال یک بر صفر ونزوئلا را شکست دادند. دونگا، سرمربی برزیل در‌آستانه این دیدار حساس تیمش گفت: فکر می‌کنم پاراگوئه تیم قدرتمندی است که مربی بسیار تاکتیکی آن را هدایت می‌کند. امیدواریم برای آن بازی تمام بازیکنانمان آمادگی جسمانی خود را به‌طور کامل به دست آورند. پاراگوئه در بازی اولش برابر آرژانتین قدرتش را نشان داد و ثابت کرد یک مدعی است و در چند بازی اخیر هم پیشرفت زیادی داشته است. مرحله حذفی یک تورنمنت جایی است که دیگر فرصت اشتباه ندارید.

در دیگر دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی شیلی میزبان بازی‌ها یک بر صفر و با تک گل مائوریسیو ایسلا در دقیقه 81 اروگوئه را شکست داد، این در حالی بود که در دقیقه 63 ادینسون کاوانی و دقیقه 88 خورخه فوسیل از تیم اروگوئه اخراج شدند. اسکار تابارز، سرمربی اروگوئه پس از این ناکامی گفت: معتقدم با وجود باخت و فشاری که حریف به ما وارد کرد، بازی خوبی انجام دادیم. البته بعد از آن‌که دو بازیکن خود را به‌خاطر اخراج از دست دادیم، دیگر امکان حمله نداشتیم. در آن شرایط نمی‌توانستیم ایجاد موقعیت کنیم.به هرحال بابت این نتیجه و حذف ناباورانه تیمم از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

همچنین خورخه سامپائولی سرمربی شیلی گفت:شکست دادن اروگوئه، لحظه سرنوشت‌ساز و گامی مهم است. چون کنار زدن اروگوئه در این سطح از مسابقات به واقع کاری دشوار برای این تیم است.در این مصاف شیلی مقابل تیمی برنده شد که هیچ‌گاه دست از تلاش برنداشت و نمی‌خواست بازنده باشد. ما خیلی خوب حریف خود را شکست داده و بازی مطلوبی انجام دادیم. هر چند که صاحب موقعیت‌های خوبی نیز برای گلزنی شدیم.در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی پرو 3 بر یک بولیوی را شکست داد خوسه پائولو گوئررو در دقایق 21، 23 و 75 برای پرو گلزنی کرد و تک‌گل بولیوی را مارسلو مورنو در دقیقه 84 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها