سه مرد و یک زن شیک‌پوش دستگیر شدند

اعلامیه فوت روش جدید کلاهبرداری

فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری باند چهار نفره کلاهبردار که با ارائه اعلامیه فوت بستگان اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد و 500 میلیون ریالی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۸۱۱۰۷۷
اعلامیه فوت روش جدید کلاهبرداری

سردار محمد قنبری گفت: در پی ارجاع چندین فقره کلاهبرداری مبنی بر این که سه مرد جوان و یک زن با ظاهری آراسته و شیک با یک دستگاه پژو 405 به خوار و بار فروشی های خرم آباد مراجعه و با ارائه اعلامیه فوت احدی از بستگان خود و چک جعلی با جلب اعتماد فروشندگان اقلام مصرفی خریداری می کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و کارهای اطلاعاتی اعضای باند کلاهبرداری که سه مرد و یک زن بودند را شناسایی و هر چهار نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: متهمان دستگیر شده که یک نفر از آنان سابقه دار و تحت تعقیب مراجع قضایی است، ابتدا منکر جرم بوده که با ارائه ادله و مدارک موجود و اظهارات مالباختگان به هفت فقره کلاهبرداری به این شیوه که از فروشندگان در قبال چک جعلی اقلام مصرفی خریداری می کردند، اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: از چهار متهم دستگیر شده یک میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری کشف و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

قنبری با اشاره به اینکه کلاهبرداران دارای ظاهری آراسته و حراف و خوش برخورد هستند تا شخص مقابل را به طمع بی اندازند، به هم استانی ها توصیه کرد: گول این گونه افراد را نخورند و با رعایت نکات پیشگیرانه، پلیس را در شناسایی و برخورد جدی با کلاهبرداران یاری کنند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها