ادامه گویندگی با نظر دکتر سرافراز

«محمدرضا حیاتی» بازنشسته شد

«محمدرضا حیاتی» گوینده پیشکسوت خبر پس از 34 سال فعالیت بازنشسته شد.
کد خبر: ۸۱۰۹۲۵
«محمدرضا حیاتی» بازنشسته شد
«محمدرضا حیاتی» گوینده پیشکسوت اخبار رادیو و تلویزیون که از سال 1360 فعالیت خود را در سازمان صداوسیما آغاز کرده، روز گذشته -اول تیرماه- پس از 34 سال فعالیت متوالی در سازمان صداوسیما به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

این در حالی است که معاونت خبر رسانه ملی طی سالهای اخیر چندین گوینده جوان به بدنه خبری خود تزریق کرده است اما همواره اخبار ساعات مهم نظیر 21 شبکه یک سیما به محمدرضا حیاتی سپرده شده است.

بازنشستگی حیاتی به منزله خداحافظی او از آنتن نیست و طبق نظر محمد سرافراز رئیس سازمان صداوسیما قرار شده این گوینده پیشکسوت فعالیت خود را به صورت پروژه ای با بخش های خبری تلویزیون ادامه دهد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
...
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
۰
۰
چهره ایشان در خبر سیما كلیه خاطرات انقلاب اسلامی را زنده میكند . بهتر است در شبكه خبر بعنوان گوینده اخبار فعالیت خود را ادامه دهند
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
۰
۰
احسنت آقای سرفراز .. پیشكسوتی مثل آقای حیاتی نازنین را باید در بدنه صدا وسیما حفظ كرد. واقعا با این همه سوابق ارزنده با كوله بار عظیم تجربه حیف نیست كه این گونه افراد را خانه نشین كرد. باید ایشان را برای تربیت افرادی مثل خودشان حفظ كرد.. خداوند حافظ آقای حیاتی و امثالهم باشد. خاطرات جوانی و نوجوانی ما با آقای حیاتی گره خورده است.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها