جام جم ورزشی: روزنامه "الشرق" قطر از احتمال جدی پیوستن محمد نوری به مسیمیر قطر خبر داد و اعلام کرد که مذاکرت کاپیتان پرسپولیس با این باشگاه قطری موفقیت آمیز بوده است.
کد خبر: ۸۱۰۵۶۹
محمد نوری در آستانه‌ پیوستن به لیگ قطر

باشگاه مسیمیر قطر که تازه به لیگ ستارگان این کشور راه یافته است در آستانه جذب محمد نوری، کاپیتان پرسپولیس است. این خبری است که روزنامه الشرق قطر چند ساعت قبل منتشر کرد.

این روزنامه قطری نوشت: باشگاه مسیمیر به جذب محمد نوری کاپیتان پرسپولیس بسیار نزدیک شده است. قرار است که نوری بازیکن آسیایی مسیمیر باشد و در نخستین سال حضور این تیم در لیگ ستارگان قطر آنها را همراهی کند.

منابع نزدیک به باشگاه مسیمیر اعلام کردند که مذاکرات بین دو طرف موفقیت آمیز بوده است و اگر این انتقال صورت گیرد مسیمیر بازیکنی بسیار با تجربه و با مهارت های بالا را جذب کرده است.

در فصلی که پرسپولیس نتوانست نتایج خوبی به دست آورد محمد نوری یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود. کاپیتان پرسپولیس بازی‌های خوبی را برای این تیم به نمایش گذاشت.

او پیش از این هم اعلام کرده بود که دوست دارد در جمع قرمز پوشان پایتخت بماند، اما هنوز قراردادش تمدید نشده است و همین باعث شده است تا جدایی او از پرسپولیس تا حدودی نهایی شود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها