بر اثر حملات عربستان به استان‌های مختلف یمن ۱۵ تن از جمله ۵ زن و دو کودک به شهادت رسیدند که ارتش یمن در پاسخ به این حملات با شلیک ۷۰ موشک مواضع نظامی عربستان را هدف قرار داد.
کد خبر: ۸۱۰۳۷۲
70 موشک یمنی به مواضع سعودی ها شلیک شد

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن سبأ، ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور با بیش از 70 موشک مواضع ارتش سعودی را در منطقه جازان واقع در جنوب عربستان هدف قرار دادند.

منابع خبری همچنین از خنثی‌سازی یک بمب قبل از انفجار در منطقه قدیمی صنعا پایتخت یمن خبر دادند.

حملات عربستان در ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد و بر اثر این حملات در روز شنبه 15 تن از جمله 5 زن و دو کودک به شهادت رسیدند.

یک منبع امنیتی یمنی اعلام کرد، جنگنده های سعودی منطقه «بنی معاذ» در «سحار» از توابع استان صعده را مورد هدف قرار دادند که در جریان آن دو زن به شهادت رسیده و تعداد دیگری نیز مجروح شدند.

اما در هفت نوبت بمباران منطقه «یسنم» در استان صعده نیز چهار عضو یک خانواده به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند و چند باب منزل مسکونی نیز تخریب شدند.

در این میان جنگنده های سعودی بمباران مناطق مرزی «شدا» و «المنزاله» و «الملاحیط» را هدف قرار دادند.

این حملات به اینجا ختم نشده بلکه مسجد خالد بن الولید و منزل عبدالفتاح الکبش در مجاورت مسجد در منطقه «سواد حزیز» در نزدیکی شهرداری صنعاء پیش از افطار روز گذشته هدف قرار گرفت و در اثر آن چهار غیرنظامی یمنی به شهادت رسیده و 9 نفر نیز مجروح شدند.

در اثر این حمله همچنین مسجد مزبور و چند منزل مسکونی اطراف آن آسیب دیدند.

در حملات هوایی سعودی به یک منزل مسکونی در «صرواح» در «مارب» سه زن و دو کودک به شهادت رسیده و پنج نفر دیگر نیز مجروح شدند.

در ادامه تحولات میدانی یمن نیز ارتش و نیروهای دفاع مردمی تعدادی از مواضع تحت اشغال القاعده و شبه نظامیان گروه الاصلاح و نیز نیروهای وابسته به منصور هادی در منطقه «بلة» در استان «لحج» را تحت تسلط خود در آوردند. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها