رئیس پلیس فتا در خراسان شمالی از دستگیری یک هکر حرفه‌ای و سارق اینترنتی در این استان خبر داد که توانسته بود با نفوذ به هزار فقره حساب بانکی شهروندان، یکصد میلیون تومان سرقت کند.
کد خبر: ۸۰۹۷۶۵

به گزارش ایرنا، سرگرد سهیل خاکشور در این باره گفت: پرونده این هکر حرفهای در این استان در دست بررسی است و پس از تکمیل و مراحل قانونی در اختیار محاکم قضایی قرار میگیرد. تاکنون با شکایت مالباختگان ده پرونده سرقت از طریق ورود به حسابهای بانکی شهروندان و شرکتهای بزرگ تجاری در این استان و دیگر استانهای کشور برای این هکر تشکیل شده است.

سرگرد خاکشور شیوه دست یافتن این هکر به حسابهای شخصی شهروندان و شرکتهای بزرگ اقتصادی را از طریق فروش اینترنتی بازیهای رایانهای در فضای مجازی اعلام کرد.این هکر پس از نصب بازیهای اینترنتی روی رایانه افراد، با شیوهای ماهرانه رایانه آنان را در اختیار گرفته و هنگام نقل و انتقال مالی از طریق فضای مجازی از سوی شهروندان یا شرکتها، شماره حسابها را ضبط و بخشی از موجودی نقدی آنان را به حساب خود انتقال میداد.بیشترین سرقت این هکر و سارق حرفهای از حسابهای بانکی افراد یا شرکتهایی بود که مانده حساب میلیونی داشتند.به گفته وی، این هکر حرفهای که اهل یکی از استانهای شمال غرب کشور بود از طریق پلیس فتای خراسان شمالی در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها