یک سارق اتومبیلی را سرقت کرد ، در حالی پسر 8 ساله خانواده در صندلی عقب نشسته بود. پدر با مشاهده این صحنه درنگ نکرد و برای نجات جان فرزندش به اتومبیل شاسی بلند آویزان شد و...
کد خبر: ۸۰۹۶۹۱
فداکاری پدر برای نجات فرزند + فیلم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه ABC ، مالکوم میلونس وارد پمپ بنزینی در اولد نشنال هایوی در بخش فولتون ایالت جورجیا آمریکا شد تا بنزین بزند. مالکوم از اتومبیل پیاده شد و در حال بنزین زدن بود. نامزدش هم به داخل مغازه رفت تا پول بنزین را پرداخت کند.

در همین هنگام ، یک نوجوان ناگهان داخل اتومبیل شد و حرکت کرد. مشکل این بود که راشان پسر 8 ساله مالکوم از همسر اولش در صندلی عقب اتومبیل شاسی بلند کیا سورنتو نشسته بود.

مالکوم به اتومبیل در حرکت آویزان شد و با مشت به شیشه بغل راننده می کوبید. مالکوم چند صد متر به اتومبیل آویزان بود اما در نهایت سقوط کرد و بازویش شکست.

سارق ناگزیر شد از سرعت اتومبیل بکاهد. راشان 8 ساله از این فرصت استفاده کرد و در اتومبیل را گشود و بیرون پرید. در این حادثه پسرک آسیبی ندید.

راشان پس از این حادثه گفت: از اینکه پدرم یک قهرمان است ، احساس غرور می کنم. او با خونسردی و شجاعت به اتومبیل آویزان شد و بازویش به خاطر من شکست.

یک دوربین امنیتی از صحنه آویخته شدن مالکوم به اتومبیل فیلم برداری کرده است.

ماموران پلیس در حال جستجو برای یافتن کیا سورنتو مسروقه هستند.

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها