در این فیلم و اسلایدشو جالب بیننده شاهد جدیدترین تولیدات کارخانه های هواپیمای سازی معرفی شده در در پنجاهمین نمایشگاه صنایع هوایی پاریس خواهد بود.
کد خبر: ۸۰۸۸۲۶
نمایشگاه هوایی لوبورژه پاریس + اسلایدشو + فیلم

پنجاهمین نمایشگاه هوایی لوبورژه پاریس در فرانسه، اگرچه چند روز بارانی را سپری کرد، با این‌حال شاهد حضور چشمگیر بازدید کنندگان بود.

به دلیل اهمیت و جایگاه خاص و ویژه این نمایشگاه در سطح جهانی، شرکت‌های هوایی و هواپیمایی متعدد، خطوط حمل و نقل هوایی، کارخانجات هواپیماسازی، کارشناسان و مهندسان، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، شرکت‌های تحقیقاتی و پژوهشی و به نوعی تمامی عناصر مرتبط با این صنعت در این نمایشگاه‌ها به عنوان شرکت کننده و بازدید کننده حضور پیدا می‌کنند.

همزمان با آغاز نمایشگاه قراردادهایی برای خرید هواپیماهای مسافری جدید بسته شد. از جمله قراردادی با شرکت هوایی لوفت هانزا برای خرید صد هواپیمای ای ۳۲۰، برای پروازهای کوتاه و میان برد با ایرباس منعقد شد.

یکی از مهم ترین بخش‌های نمایش هوایی نمایشگاه امسال هواپیماهای بوئینگ 787 “دریم لاینر” است. پیش تر این هواپیما به علت مشکل داغ شدن باتری‌هایش نیاز به تغییراتی داشت.

در «بورژه» خطوط هواپیمایی قطر، ششمین هواپیمای خود از این نوع را دریافت کرد.

هوایپمای ایرباس ای ۳۸۰ نیز به خطوط بریتانیایی بریتیش ایرویز تحویل داده شد.

در نمایشگاه امسال پرواز نمایشی هواپیمای ای ۴۰۰ ام، هواپیمای حمل و نقل نظامی ایرباس نیز انجام شد.

نمایشگاه هوایی لوبورژه پاریس در محل همیشگی خود یعنی منطقه لوبورژه در حوالی شهر پاریس برگزار می‌شود. این نمایشگاه تا دوم تیرماه در این محل دایر خواهد بود.

منبع عکس: رویترز، خبرگزاری صدا و سیما و یورونیوز

تدوین و جلوه‌های ویژه: جواد ودودزاده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها