با این که قرار بود سازمان هدفمندی یارانه‌ها 15 روز پس از ثبت اعتراض شهروندان به حذف یارانه نقدی در سامانه اینترنتی، پاسخ را از طریق پیامک برای آنان ارسال کند اما معترضان با گذشت زمان مذکور همچنان در انتظار جوابگویی این سازمان هستند.
کد خبر: ۸۰۸۰۷۲
معترضان به حذف یارانه همچنان در انتظار پاسخ پیامکی

به گزارش ایرنا، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 19 خرداد اعلام کرد: مهلت ثبت اعتراضات حذف‌شدگان از دریافت یارانه نقدی که پیش از این از پنجم خردادماه تا بیستم این ماه در سامانه yaraneh10.ir پیش‌بینی شده بود، تا پایان خرداد تمدید شده است.

برهمین اساس، وزارت کار تصمیم گرفت فرصتی دیگر به معترضان بدهد تا بتوانند در صورت اعتراض، درخواست خود را در سامانه یادشده به ثبت برسانند.

با این حال در این اطلاعیه‌ها تاکید شده بود شهروندان حداکثر 15 روز پس از ثبت اعتراض، پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.اما پیگیری‌ها حاکی است که با وجود گذشت مدت زمان گفته شده پیامکی به معترضان ارسال نشده است.

براساس بودجه سال 94 درآمد هدفمندسازی یارانه‌ها به 39 هزار میلیارد تومان کاهش یافته، بنابراین باید پرداخت یارانه طی امسال نسبت به سال گذشته تا حدود 4000 میلیارد تومان کاهش یابد. هر چند دولت در گام اول اجرای این طرح، یارانه نقدی حدود 200 هزار نفر را حذف کرده، اما برای جبران کاهش درآمدی هدفمندی یارانه‌ها باید معادل پنج تا شش میلیون نفر دیگر را از دریافت یارانه حذف کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
امینی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
۰
۰
باسلام می شه این یارانه را بردارید منت سرما دذارید باهدفمند كردن برنامه یارانه نان را كران برق را هر سال دوبار اب را هرسال دوبار یكی اسفند یكی فروردین گاز را دوبار تمام ویحتاج مردم را سرسام اور گران كردید اما یارانه همبنطور ثابت مانده كه جواب این گرانی را نمی ده كاش یارانه بردارید عوض اش گرانی تولید نكنید شما از جیب دولت نمی دید این مبلغ 45 تومان را بلكه از گران كردن برق گاز اب وسایر مایحتاج مردم این پول را می دید و منت می گذارید
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
۰
۰
به والله سركار گذاشتن من یك سال یارانه نمی گیرم به هرجا مراجعه كردم جواب نگرفتم و نخواهم گرفت ...
یوسف عظیمی اقدم
United States
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
۰
۰
جناب آقای توبخت ،آیا با توجه به رسیدگی وضع معیشتی فرهنگیان ، شایسته است یارانه من معلم حذف شود مگر حقوق من چقدر است ، اینگونه می خواهید به وضع معیشتی فرهنگیان سر و سان سامان بدهید؟ آیا ما فرهنگییان از لحاظ مالی جز ثروتمند ترین قشر جامعه هستیم؟
میثم
-
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
۰
۰
آقا ... یارانه پدرم با 200 میلیون بدهی و فراری از منزل و سكونت ما در خانه مستاجری و یك برادر سرباز آیا با تدبیر بالای خود تصمیم به حذف یارانه مان كردی واقعا برات متاسفم به عنوان برادر زاده یك شهید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها