آمادگی صداوسیمای خراسان شمالی برای میزبانی از رئیس‌جمهوری

صداوسیمای خراسان شمالی سفر هیات دولت و رئیس‌جمهور به این استان را که امروز انجام می‌شود، به صورت کامل پوشش می‌دهد.
کد خبر: ۸۰۷۸۱۸
آمادگی صداوسیمای خراسان شمالی برای میزبانی از رئیس‌جمهوری

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، احمد مهدوی مدیرکل مرکز خراسان شمالی در این‌باره گفت: پس از هماهنگی‌های لازم با مسئولان استان و اطلاع از برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور، آمادگی کامل داریم که این سفر را به صورت کامل پوشش داده و اطلاعات لازم و کافی را در اختیار مخاطبان قرار دهیم. براساس برنامه‌ریزی‌ها، فعالیت‌های شبکه اترک به سه بخش پیش از سفر، حین سفر و پس از سفر رئیس‌جمهوری تقسیم‌بندی شده است .در برنامه‌های پیش از سفر رئیس‌جمهور، علاوه بر اطلاع‌رسانی بموقع و آماده‌سازی مردم استان برای استقبالی با شکوه، مسئولان استانی ضمن حضور در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی درباره طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اقتصادی که طی سفر ریاست‌جمهوری کلنگ‌‌زنی یا بهره‌‌برداری خواهد شد، توضیحات لازم را ارائه دادند.

مصاحبه با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه بجنورد، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی درباره سفر ریاست جمهوری از دیگر برنامه‌های شبکه استانی اترک است. در زمان سفر ریاست‌جمهوری نیز شبکه اترک، دیدار عمومی دکتر روحانی با قشرهای مختلف مردم را به صورت زنده و دیدار با گروه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را به طور کامل پوشش می‌دهد.

معاونت خبر مرکز نیز با بیش از ده گروه خبری در بجنورد و دیگر شهرهای استان، افتتاح طرح‌های عمرانی و سفر وزیران و نمایندگان رئیس‌جمهوری به شهرستان‌ها را منعکس می‌کند.ارتباط با شبکه‌های سراسری صداوسیما از جمله برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک، شمعدونی شبکه شما و شبکه خبر، شبکه‌های رادیویی ایران، فرهنگ، ورزش، جوان، و سلامت در پیش و هنگام سفر از دیگر برنامه‌های صداوسیمای خراسان شمالی برای بازتاب مطلوب این سفر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها