جام جم ورزشی: جرارد پیکه که در جشن قهرمانی بارسلونا به طور غیر مستقیم رئال مادرید و به خصوص کریستیانو رونالدو را به سخره گرفته بود با واکنش منفی هواداران تیم ملی اسپانیا روبرو شد.
کد خبر: ۸۰۷۳۳۴
حمایت وزیر ورزش اسپانیا از جرارد پیکه

به گزارش جام جم ورزشی ، در بازی دوستانه اخیر تیم ملی اسپانیا با کاستاریکا مدافع ماتادورها یعنی جرارد پیکه به شدت از سوی تماشاگران هو شد و دلیل آن چیزی نبود جز تمسخر رئال مادرید و کریستیانو رونالدو در جشن قهرمانی بارسلونا از سوی جرارد پیکه.

اما میگوئل کاردانال وزیر ورزش اسپانیا اینک از پیکه حمایت می کند و از هواداران درخواست می کند دیگر چنین رفتاری را در این باره گفت: تا جایی که به یاد می‌آوریم، پیکه همیشه با نهایت عشق و توان برای تیم ملی اسپانیا بازی کرده و به این خاطر، صرفنظر از اظهاراتش در جشن قهرمانی بارسلونا، لایق احترام بیشتری از سوی هواداران است.

«کاردنال» با این جملات، تمجید از او را به اوج رساند: پیکه از کودکی همیشه در دسترس تیم ملی بوده و به خاطر آنچه برای اسپانیا رقم زده، مستحق تشکر همگانی است.برای حفظ اتحاد ملی باید حامی قهرمانانمان باشیم، نه منتقد آن‎ها. امثال پیکه با شور و نوع بازی خود، لذت‌های ویژه‌ای نصیب فوتبال اسپانیا کرده‌اند.

منبع: سایت گل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها