انصار الله یمن از اسارت یک افسر سعودی و سی سرباز دیگر خبر داد.
کد خبر: ۸۰۷۱۳۷
یمنی ها یک افسر و ۳۰ سرباز سعودی را اسیر کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی میدل ایست پانوراما، عبد الله عیضة الرزامی از فرماندهان نظامی انصار الله یمن گفت: یک افسر عربستان سعودی و سی سرباز که تابعیت های مختلفی داشتند در مرزهای عربستان و یمن به اسارت نیروهای انصارالله درآمدند.

پیش از این نیز یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن مرکز فرماندهی گارد مرزی عربستان سعودی را در ظهران در جنوب این کشور با موشک های «النجم الثاقب» هدف قرار دادند.درپی این حملات یک تانک سعودی منهدم شد.

نوزاد یک روزه؛ یمنی قربانی تجاوز سعودی ها

در حملات هوایی جنگنده های متجاوز سعودی آمریکایی به منطقه النعاشوه در حیدان از توابع استان صعده پنج نفر از جمله کودکی یک روزه به شهادت رسیدند و سه نفر دیگر زخمی شدند.

این در حالیست که شمار قربانیان تجاوزات سعودی آمریکایی به بازار قدیمی یسنم در منطقه باقم در استان صعده یمن به دوازده شهید و پانزده زخمی رسید.

سازمان علمی فرهنگی سازمان ملل متحد "یونسکو"، حمله هوایی عربستان سعودی به یکی از مراکز ثبت شده به عنوان میراث فرهنگی یمن را در صنعاء، پایتخت این کشور، محکوم کرد.

حملات هوایی عربستان سعودی همچنان تمامی مردم یمن و زیرساخت های این کشور را، از جمله سدهای آبی ، بازارهای عمومی و اردوگاه‌های پناهندگانِ غیرنظامی ، هدف قرار می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها