جام جم نوا: شهاب رمضان با اجرای نزدیک به ۱۵ قطعه شب گذشته کنسرتی در تالار میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار کرد که بهرام پاییز دایی او یکی از مهمانان این کنسرت بود.
کد خبر: ۸۰۶۹۷۸
خاطره بازی شهاب رمضان روی صحنه تهران/تصاویر

کنسرت شهاب رمضان خواننده موسیقی پاپ شامگاه سه‌شنبه ۱۹ خرداد در تالار میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
نخستین قطعه‌ای که شب گذشته اجرا شد، «لحظه‌ها» بود که بعد از اجرای این قطعه رمضان خطاب به هوادارانش گفت: خیلی دوستتان دارم. امیدوارم امشب هم برای شما و هم برای من خاطره‌انگیز شود. راستی می‌خواهم به شما بگویم که «خیلی عاشقتونم»
در ادامه ترانه «هنوز عاشقتم» اجرا شد و رمضان بعد از اینکه اعلام کرد امشب مهمانان متعددی دارد قطعه «چشام تو رو می‌بینه» را اجرا کرد.
نخستین مهمانی که توسط این خواننده به عنوان بازیگری بسیار دوست داشتنی معرفی شد، مجید مظفری بود و سپس حاضران در تالار شنونده قطعه «مثه پاییزی و میری» بودند.
رمضان پس از اجرای «اولین لبخند» در معرفی یکی از اعضای گروهش بیان کرد: اعضای گروه ما تغییر کردند و انوشیروان تربتی تمام آهنگ‌ها را دوباره تنظیم کرده است. او رهبر ارکستر مرتضی پاشایی بود. واقعا جای مرتضی خالی است.

همراهی هواداران با نور تلفن همراه
وی در ادامه «غم عشق» را به عاشقان تقدیم کرد و از همه خواست با نور تلفن‌های همراهشان او را در اجرای این قطعه همراهی کنند.
رمضان امیر ارجینی را ترانه‌سرایی معرفی کرد که برای آلبوم «جشن تنهایی» زحمت زیادی کشیده است و از سیدمحمد کاظمی به عنوان ترانه‌سرایی نام برد که کارهای ماندگاری با هم ارائه کرده‌اند.
»رویای من» ترانه بعدی بود و سپس رمضان گفت که برای مخاطبانش یک سورپرایز دارد و قرار است برادرش وهاب رمضان برای اولین بار کنار او ساز بزند. او همچنین پوریا حیدری را تنظیم‌کننده‌ای خوب و خوش‌ذوقی دانست که مثل خودش مهرماهی است و قدیمی‌ترین رفیق او به حساب می‌آید چون رفاقتشان ۱۴ ساله است.
جو تالار میلاد در این اجرا بسیار پرشور بود و البته برخی از حاضران علاوه بر ابراز محبت یا بردن نام ترانه‌های درخواستی‌شان، شوخی هم می‌کردند و تمرکز این خواننده خوش صدا را که هنوز شبیه دیگر هم‌صنفی‌هایش در کنار خواننده بودن به یک شومن تبدیل نشده به هم می‌زدند.
زمانی که رمضان می‌خواست یکی دیگر از مهمانانش را که یک خواننده بود معرفی کند، حاضران حدس‌هایشان را با صدای بلند اعلام می‌کردند. مثلا یکی از آنها از «آقا چاووشی» نام برد و رمضان از حاضران خواست اجازه بدهد او از مهمانش که حسین استیری بود نام ببرد.
»بمیرم برات» و «حالم خوبه» قطعاتی بعدی بودند که اجرا شدند. سپس صاحب آلبوم «رمانتیک» از آران حسینی به عنوان مهمان دیگرش یاد کرد که تنظیم کننده بسیار خوبی است. نیما غفاری که به گفته رمضان مشغول جمع کردن آلبوم جدید خود است، مهمان دیگر این کنسرت بود.

به دایی‌ام بهرام پاییز رفته‌ام
رمضان همچنین گفت: خواننده خوب دیگری که البته دایی من هست نیز در جمع حضور دارد. بهرام پاییز که صدای بی نظیری دارد. من هم به دایی‌ام رفته‌ام دیگر!
وی در ادامه برای اجرای قطعه «پاییز» اعلام کرد که نور موبایل‌های حاضران برای این قطعه واقعا لازم است.
محسن حسن‌نیا نوازنده‌ای به تعبیر رمضان خوب و بمب انرژی و میثم ابراهیمی خواننده‌ای که او صدایش را دوست دارد از دیگر مهمانان کنسرت بودند.
رمضان همچنین «من واست جون می‌دم» را اجرا کرد و گفت: اگر می‌بینید موقع حرف زدن تپق می‌زنم به خاطر این است که بیشتر می‌خواهم برایتان بخوانم تا حرف بزنم.
پدرام کریمی مجری برنامه «امروز هنوز تموم نشده» و سیاوش صدری تنظیم کننده دیگر مهمانان رمضان بودند.
وی در ادامه اظهار کرد: آهنگی را که حالا می‌خواهم برایتان اجرا کنم خیلی دوست دارم. من مصطفی پاشایی را دعوت کردم امروز بیاید و او جای مرتضی اینجا هست. من این ترانه را به مرتضی تقدیم می‌کنم.

آرزوی برگزاری کنسرت برای عماد طالب‌زاده
سپس رمضان «اینم از تو» را به پاشایی تقدیم کرد و از عماد طالب‌زاده دیگر مهمانش به عنوان دوست قدیمی، خوش تیپ و خوش صدا نام برد و اظهار امیدواری کرد او به زودی کنسرت برگزار کند.
وی از دیگر مهمانان کنسرتش با این تعابیر یاد کرد:‌ رامین بی‌باک خواننده‌ای خوب و دوست داشتنی که مشغول جمع کردن آلبوم دوم خود است، امید حاجیلی آقای بمب و پرانرژی‌ترین کسی که وقتی کنسرت می‌گذارد انگار جنگ است، نیکی مظفری بازیگر خوب، مهدی ماهانی بازیگر و رفیق قدیمی، مادرم مهمان دوست داشتنی کنسرت، آذر معماریان از بزرگان سینما که جشن حافظ همسرش استاد علی معلم به زودی برگزار می‌شود، شهروز رمضان برادرم که امروز تولد اوست، مانی جهانتاب، احسان ارغوانی یکی از بهترین تهیه‌کننده‌های تلویزیون که موسسه‌ای راه‌اندازی کرده و قرار است در تمام کشور به نفع سرطانی‌ها با او برنامه داشته باشم و مهشاد عرب ترانه‌سرا که در آلبوم جدیدم با او همکاری می‌کنم، آرش پاکزاد که اسم او را آقای میکس و مستر گذاشته‌ام و جزو بهترین‌ها است، امید معلم برادرم و فرزند علی معلم، سحر عباسی طراح لباسی که امشب پوشیده‌ام و علی چینی ورزشکار خوب.

«حس عجیب»، «عاشق کُشون»، «حالم بده»، «خوشبختم» و «رمانتیک» آخرین قطعاتی بودند که رمضان اجرا و آرشام غفوری نوازنده گیتار، سروش عدل نوازنده گیتار الکترونیک و احمد عباس‌نیا نوازنده درامز را از دیگر اعضای گروهش معرفی کرد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
sadeh
United States of America
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
۰
۰
علی‌ تهرانی‌،احتمالا ایشونو نمی‌شناسی؟ یه نظر بده دیگه،جات خالیه.
حسود نیستم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
۰
۰
راستی راستی دنیا مال پول دار های بی غم است خدا زیادشان كند
ریحانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
۰
۰
كورش تهامی هم مهمان برنامه بودن. بیشتر از همه هم تشویق شدن...

نیازمندی ها