یک اظهار نظر جنجالی دیگر از آقای خاص

مورینیو: تیمی که حمله نکند احمق است!

جام جم ورزشی:خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی بار دیگر در مصاحبه اش یک اظهارنظر جنجالی به زبان آورد.
کد خبر: ۸۰۵۸۱۳
مورینیو: تیمی که حمله نکند احمق است!

به گزارش جام جم ورزشی ، خوزه مورینیو که دفاع اتوبوسی مورد انتقادات بسیار زیادی در فوتبال جزیره قرار دارد اعتقاد دارد نتیجه گرفتن در فوتبال خیلی مهم تر از ارائه فوتبال زیبا و داشتن مالکیت بیشتر بر روی توپ است.

خوزه مورینیو در گفت و گویی که اخیرا با نشریه ساندی تایمز انجام داده با بیان اینکه نسل جدیدی از مربیان در فوتبال اروپا وجود ندارد گفت: مردم درباره نسل جدیدی از مربیان صحبت می کنند. بر این باورم که از قدیم تاکنون یک نسل شایسته وجود داشتن است و آن هم مربیانی هستند که پیروز می‌شوند. مربیانی که گاهی پیروز می‌شوند و گاهی بازنده شرایط دیگری دارند.

سرمربی چلسی در ادامه گفت: برای من پیروزی مهم‌تر از هر چیزی است. مالکیت توپ به چه درد من می‌خورد؟ به نظر من تیمی که برای نتیجه گیری حمله نکند احمق است.

مورینیو خاطرنشان کرد: برای من همواره نتیجه مهم‌تر از هر چیزی بوده است. بعضی از مربیان هستند که افکار خاص خود را دارند. آنها فوتبال زیبا را در دستور کار خود قرار می‌دهند. می‌خواهند حملات خود را از همان خط دفاعی شروع کنند و به دنبال مالکیت توپ هستند. چنین مربیانی به ضدحمله علاقه‌ای ندارند و این یعنی حماقت. وقتی یک تیم به دنبال ضدحمله نیست یعنی مربی احمقی دارد. ضدحمله جزئی از فوتبال است. ضدحمله نیروی بالقوه‌ای است که وقتی حریف شما خسته باشد آن را به کار می‌بری. این بهترین فرصت برای گلزنی است.

سرمربی چلسی در پایان سخنان خود گفت: مردم توهماتی در ذهن دارند که روی افکار عمومی تاثیر گذاشته است. با این حال فوتبال هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند. فوتبال یعنی پیروزی.

منبع: ساندی تایمز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها