معاون آموزش متوسطه و رییس ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش با بیان اینکه ثبت نام کلاس اولی ها تا پایان تیرماه ادامه دارد، گفت: اولیا می توانند مشکلات ثبت نام فرزندان خود را به ستاد ثبت نام گزارش دهند.
کد خبر: ۸۰۴۰۵۶
ثبت نام کلاس اولی ها تا پایان تیر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، علی زرافشان در باره زمان ثبت نام سایر دانش آموزان اظهار کرد: ثبت نام سایر دانش آموزان پس از پایان امتحانات و دریافت کارنامه آغاز می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی از خانواده ها برای ثبت نام فرزندشان در کلاس اول به مدرسه نزدیک محل زندگی خود مراجعه کرده اند، اما مدیر مدرسه از آنها به دلیل اینکه در محدوده مدرسه تعریف نشده اند، ثبت نام نکرده است، افزود: مدارسی که در نقطه مرز میان دو منطقه آموزش و پرورش قرار دارند با توجه به توافق دو منطقه، یک محدوده جغرافیایی برای آنها تعریف می شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و رییس ستاد پروژه مهر گفت: والدینی که با این مشکل مواجه شده اند به ستاد ثبت نام منطقه آموزش و پرورش خود مراجعه کنند تا مشکل آن ها رفع شود.

زرافشان افزود: از خانواده ها تقاضا داریم ثبت نام فرزندان خود را به تاخیر نیندازند، چرا که کلاس بندی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی بر اساس تعداد دانش آموزان ثبت نام شده در مدارس انجام می شود.

وی گفت: سال گذشته 12میلیون و 500 هزار دانش آموز در مدارس کشور ثبت نام کردند که حدود 12 میلیون از این دانش آموزان در فرصت تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام و 500 هزار نفر با تاخیر ثبت نام کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها