درخواست مسئولان باشگاه رئال مادرید از سرمربی جدیدشان

لطفا چاق نباش!

جام جم ورزشی: فردا مراسم معارفه سرمربی جدید رئال مادرید یعنی رافائل بنیتس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۰۳۹۴۷
بنیتس، منفورترین سرمربی رئال مادرید؟

به گزارش جام جم ورزشی ، بنیتس اسپانیایی قرار است جانشین کارلو آنچلوتی در رئال مادرید شود. با اینکه بنیتس هنوز کار خود را به صورت رسمی با رئال مادرید آغاز نکرده اما فضایی منفی علیه او در مادرید وجود دارد. آنچلوتی با اینکه در پایان این فصل هیچ جامی کسب نکرد اما فردی محبوب نزد هواداران و بازیکنان بود و هیچکس دلش نمی خواست او به این زودی از جمع مادریدی ها خارج شود. یک نظر سنجی نشان داد که هواداران رئال مادرید به هیچ عنوان موافق حضور بنتیس در رئال مادرید به عنوان سرمربی نیستند به خصوص وقتی او غیر مستقیم گفت که نیازی به رونالدو و بنزما ندارد! از سویی شنیده می شود بنیتس یک لیست خرید پنج نفره دارد که هیچ کدام از این پنج بازیکن ستاره نیستند.

به هر حال فردا مراسم معارفه بنیتس برگزار می شود آن هم در حالی که این سوال مطرح شده آیا او منفورترین مربی تاریخ باشگاه رئال مادرید است؟!

نباید فراموش کرد که لوئیس انریکه سرمربی کنونی بارسلونا که درابتدای فصل به این باشگاه پیوست در ابتدا چندان محبوب نبود اما اکنون با کسب دو جام و در پیش رو داشتن یک فینال دیگر بسیار محبوب است و هیچکس نمی خواهد او از بارسا برود. شاید چنین چیزی هم در انتظار بنیتس باشد!

منبع: توتواسپورت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها