دور جدید گفت وگوهای کارشناسی فردا در وین آغاز می شود

برخی منابع: راه رسیدن به توافق جامع هسته ای سخت شده است

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که برخی امیدوارند با توافق، آمریکا از دشمنی با ایران دست بردارد، گفت: مساله آمریکا، هسته‌ای نیست و ما هر قدر در این مساله مهم مقاومت کنیم، ارزش دارد.
کد خبر: ۸۰۰۵۷۲

به گزارش خبرگزاری صداو‌سیما، آیت‌الله جنتی در خطبه دوم نمازجمعه تهران افزود: مساله اصلی آمریکا این است که چند سال از ملت ایران توسری، تودهنی و پس گردنی خورده است و همه آن را از اسلام و جوانان مسلمان می‌داند و کمر برای انتقام بسته است. وی گفت: به فرض محال اگر قبول کنیم مثل لیبی عقب‌نشینی کنیم، خیال خامی است که فکر کنید مشکلات تمام و اقتصاد فعال می‌شود و مردم به نوایی می‌رسند؛ این ساده‌اندیشی و عوامفریبی است.

امام جمعه موقت تهران افزود: آمریکا می‌خواهد 10 برابر و 100برابر سلطه زمان شاه را در ایران پیاده کند.

آیت‌الله جنتی گفت: آنها می‌خواهند نبض مسائل اقتصادی، سیاسی، قوه مجریه، قضاییه و مجلس کشورمان را در اختیار بگیرند و سیلی را که خورده‌اند، جواب دهند.

وی عنوان کرد: آمریکا کشوری است که آن شرایط را در فلسطین به وجود آورده، ایجادکننده داعش است و در یمن پشتیبان کشوری است که به بچه و زن و مرد و مریض رحم نمی‌کند؛ آمریکا هر جا وارد شده به هیچ کس رحم نکرده و قساوتش حداکثر است و هر جا رفت مخالفانش را تار و مار کرد.

آیت‌الله جنتی تاکید کرد: عده‌ای در داخل این موضوع را نمی‌فهمند و فکر می‌کنند مساله آمریکا با ما فقط هسته‌ای است و حتی در برخی جلسات گفته اند با حل شدن این موضوع، اقتصاد ما درست می‌شود. امام جمعه موقت تهران افزود: این طرز تفکر ناشی از آن است که آنان به خدا، مردم و راه درست ایمان ندارند.

وی با تاکید بر سرنوشت‌ساز بودن مساله هسته‌ای گفت: برخی در این خصوص ساده‌اندیش و بی‌تفاوتند و فکر می‌کنند مساله مهمی نیست .

آیت‌الله جنتی تصریح کرد: عده‌ای می‌گویند بالاخره باید تحریم‌ها شکسته شود و باید دست از دشمنی برداریم و با هم کنار بیاییم و به شیطان بزرگ و شیطان‌های دیگر امید دارند و حقیقت امر را در نمی‌یابند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها