سازمان ملل مدعی شد:

کمک‌های ایران به مردم یمن در جیبوتی تخلیه می‌شود

سخنگوی برنامه جهانی غذا به خبرگزاری رویترز گفته است که محموله کشتی ایرانی در جیبوتی تخلیه شده و توسط کشتی‌های سازمان ملل به یمن منتقل می‌شود.
کد خبر: ۸۰۰۴۷۵
کمک‌های ایران به مردم یمن در جیبوتی تخلیه می‌شود

سازمان برنامه جهانی غذا روز جمعه مدعی شد که قرار است محموله امدادی ایران پس از تخلیه در جیبوتی، توسط کشتی‌های سازمان ملل به یمن تحویل داده شود.

این کشتی که حامل اقلام امدادی و دارو است، پیش از این قرار بود در بندر «الحدیده» یمن پهلو بگیرد، اما نهایتا برای بازرسی راهی جیبوتی شده است.

کشتی وارد آب‌های جیبوتی شده، اما هنوز در بندر پهلو نگرفته است. خبرگزاری رویترز هم نوشته است که کشتی فاصله زیادی با بندر ندارد و در آب‌های جیبوتی به سر می‌برد.

«عبیر اتفا» سخنگوی برنامه جهانی غذا به رویترز گفته است: «تا آنجا که می‌دانم، کشتی هنوز در جیبوتی پهلو نگرفته و پیش از شنبه هم نمی‌گیرد.»

وی افزود: «محموله کشتی در جیبوتی تحویل برنامه جهانی غذا می‌شود و به کشتی‌های تحت اجاره برنامه جهانی غذا تحویل داده می‌شود تا به بندرهای یمنی حدیده و یا عدن منتقل شده و در آنجا به نیروهای حاضر در محل برای توزیع، تحویل داده شود.» (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
۰
۰
واقعأ همین بود دادو هوار كه ما باید حتمأ در بندری در كشور یمن پهلو بگیریم
زورمان هم به عربستان نرسید حال می خواهیم به ابرقدرت های جهان با این تفكر ترس مبارزه نمایم
در زمان پهلوی كشورهای حوزه خلیج فارس جرات جسارت به یك ایرانی را نداشت حال كار به جای می رسد كه عربستان به مردمان ما كه زائر خانه خدا هستن تجاوز نموده و حتمأ بارها هم همین كار انجام داده حالا برایمان هم تعین و تكلیف هم می كند .......
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
۰
۰
همین یمنیها اولین چك رابه ماخواهند زد

نیازمندی ها