پخش این فیلم از شبکه های تلویزیونی پرتغال نه تنها میلیون ها شهروند این کشور را به خشم آورده بلکه قهرمانی تیم فوتبال بنفیکا در رقابت های لیگ برتر پرتغال را هم برای طرفدارانش تلخ کرده است.
کد خبر: ۷۹۹۱۹۳
این فیلم میلیون ها پرتغالی را به خشم آورد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لومتن، پلیس ضد شورش پرتغال پس از قهرمانی تیم بنفیکا در رقابت های لیگ برتر فوتبال این کشور به سوی چند نفر از طرفداران این تیم در نزدیکی استادیوم می رود.

آنها 4 نفر از جمله یک پدر با پسر خردسالش و یک پیرمرد بودند. هیچ عمل خلافی از آنها سر نزده بود فقط شاید هنوز قصد داشتند مدتی دیگر در آن مکان استراحت کنند. پسربچه در حال نوشیدن آب از یک بطری بود که ماموران پلیس ضد شورش وحشیانه پدر را در مقابل چشمان پسر کوچکش زیر ضربات سنگین باتون و لگد و مشت می گیرند. پیرمرد بخت برگشته نیز به شدت از سوی پلیس کتک می خورد.

پسرک از وحشت و ناراحتی گریه کرده و فریاد می زد اما ماموران کماکان پدرش را روی زمین افتاده بود، کتک می زدند. شاهدان عینی از این همه خشونت پلیس حیرت کرده بودند. چند نفر قصد داشتند مرد از زیر ضربات پلیس نجات دهند اما موفق نشدند.

چند مامور پلیس پسر بچه را دورتر بردند تا بیش از این شاهد کتک خوردن پدرش نباشد.

به هر حال پخش این فیلم از شبکه های تلویزیونی پرتغال نه تنها مردم کشور را به خشم آورد بلکه قهرمانی بنفیکا را برای طرفداران این تیم تلخ کرد.

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بی نام و نشون
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
۰
۰
واقعاً متأثر شدم .حمله به مادر جوان خانواده و ضرب وشتم جلوی چشم شوهر و بچه هارو یاداور شد. (برای مادر سادات اشك ریختم)

نیازمندی ها