گروگانگیری مالباختگان برای گرفتن سفته

رباخوار‌های مخوف دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: اعضای باندی که در قالب معاملات خودرو و دایر کردن نمایشگاه اتومبیل اقدام به دریافت ربا می کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۹۷۲۶۱
رباخوار‌های مخوف دستگیر شدند

دادخدا سالاری گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم و ضد دینی معاملات ربوی، دادستانی کرمان پس از اطلاع از فعالیت یک باند پنج نفره که اقدام به رباخواری می کردند با دستور مقام قضایی آنان را بازداشت و روانه زندان کرد.

وی افزود: این باند فعالیت های ربوی را در پوشش معاملات خودرو و دایر کردن نمایشگاه اتومبیل انجام می دادند و سبب بروز مشکلات عدیده ای برای عده ای از افراد شده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان اظهار کرد: بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان با جمع آوری ادله و مدارک کافی و پس از تکمیل ادله لازم، چهار نفر از متهمان اصلی را دستگیر و پس از توجیه اتهام به زندان معرفی کرد.

وی افزود: نمایشگاه اتومبیلی که این افراد در پوشش آن اقدام به دریافت ربا می کردند با دستور قضایی پلمپ شد و تحقیقات نیز در این خصوص ادامه دارد.

سالاری گفت: در بازرسی از اماکن متهمان چندین فقره اسناد و مدارک از جمله چک، سفته و اسناد مالکیت ملکی که متهمان از بدهکاران اخذ کرده بودند، کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان افزود: باند مذکور تاکنون میلیاردها ریال در قالب این معاملات ربوی تحصیل مال نامشروع و با اجیر کردن افرادی در جهت فشار به بدهکاران اقدام به گروگانگیری مالباختگان کرده و پس از اخذ سفته آنان را رها می کردند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
الماسی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
۰
۰
چرا مراجع ما درمورد ازدواج موقت ،،صیغه،متعه،،مفصل صحبت میكند اما در مورد این گونه افراد كه خون مردم را به شیشه میریزند سكوت كرده وهیچی نمیگویند ،،

نیازمندی ها