با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و دو برنز

کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قطر

گرایی و علیاری فینالیست شدند؛شکست باباجانزاده و بویری

جام جم ورزشی: محمدعلی گرایی و مهدی علیاری به دیدار فینال رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا راه یافت.
کد خبر: ۷۹۶۵۲۶
گرایی و علیاری فینالیست شدند؛شکست باباجانزاده و بویری

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون کشتی ، مسابقات روز دوم و پایانی رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی آسیا از صبح امروز (یکشنبه) در شهر دوحه قطر در حال برگزاری است که در وزن 66 کیلوگرم محمد علی گرایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 11 بر 6 از سد آسرور محی الدین اف ازبکستانی گذشت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی و در یک کشتی زیبا مقابل دیمیو ژادرایف از قزاقستان با نتیجه 12 بر 10 پیروز شد و به دیدار پایانی رسید.

علیاری در فینال

در وزن 98 کیلوگرم مهدی علیاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر بیک سلطان محموداف از قرقیزستان را شکست داد. وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 4 بر یک مارگولان آسمبکوف از قزاقستان را شکست داد و راهی دیدار فینال شد.

تکرار شکست باباجان زاده مقابل تینالیف

در وزن 130 کیلوگرم بشیرباباجان زاده در دور نخست با نتیجه 4 بر یک مرات رامونوف از قرقیزستان را شکست داد. (رامانوف به دلیل مصدومیت به کشتی ادامه نداد) وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر محمد ابراهیم از بحرین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. باباجان زاده برای حضور در دیدار فینال به مصاف نورماخان تینالیف قهرمان بازی های آسیایی 2014 و دارنده مدال برنز جهان رفت اما با یک داوری یک طرفه و جریمه شدن با پوئن - اخطار، یک بر صفر مغلوب این کشتی گیر شد و راهی دیدار رده بندی شد.

باباجان زاده در نیمه نهایی بازیهای آسیایی هم به تینالیف باخته بود.

صعود قادریان به نیمه نهایی

در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 4 بر یک جونی بیک اوتابیکوف از ازبکستان را شکشت داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله و برای حضور در دیدار فینال به مصاف جین هیوک کیم از کره جنوبی می رود.

بویری در دیدار رده بندی

در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری در دور اول با نتیجه 8 بر صفر شریف بدر از قطر به پیروزی رسید وی در دور دوم در حالی که 8 بر 2 از بین یانگ از چین عقب بود با اجرای فیتوهای متوالی با نتیجه 16 بر 8 پیروزی را از آن خود کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 4 مغلوب آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان شد و به دیدار رده بندی رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها