جام جم ورزشی: یوونتوس در آستانه شکستن یک رکورد تاریخی در فوتبال ایتالیا قرار دارد.
کد خبر: ۷۹۶۴۳۳
یوونتوس در آستانه تاریخ سازی در سری آ ایتالیا

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته سی و پنجم سری‌‌آ فوتبال ایتالیا موسوم به کالچو دیشب با یک دیدار ادامه یافت. در این دیدار، یوونتوس، قهرمان زودهنگام این مسابقات میزبان کالیاری رتبه هجدهمی بود که در نهایت، این دیدار، با تساوی یک به یک به پایان رسید. گل‌های این دیدار را پل پوگبا روی پاس پادوئین در دقیقه 45 برای یووه و لوکا روسیتینی در دقیقه 85 به ثمر رساند.

تورینی‌ها در صورتی که دو دیدار از سه دیدار بعدی‌شان را با برد به پایان برسانند، بالاترین امتیاز تاریخ سری‌‌آ را کسب خواهند کرد. این رکوردشکنی برای تیم تورینی بسیار اهمیت دارد. آنها می خواهند برترین تیم تاریخ سری آ ایتالیا باشند.

در دیگر دیدار دو تیم میلان و رم به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک میلان میزبان به پایان رسید تا اینزاگی کمی از خطر اخراج رها شود.

در این دیدار ابتدا مارکون گینخل هافبک هلندی سابق چلسی موفق شد در دقیقه 40 برای تیمش گلزنی کند و در ادامه ماتیا دسترو نیز گل دوم میلان را به ثمر رساند تا این مهاجم دروازه تیم سابق خود را باز کرده باشد.

رم که برای جبران دو گل خورده پیش آمده بود در نهایت در دقیقه 73 صاحب یک ضربه پنالتی شد که فرانچسکو توتی این ضربه را وارد دروازه میلان کرد تا این دیدار با برتری 2 بر یک میلان به پایان برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها