بی‌شک جیلی از موفق‌ترین اتومبیل های چینی است و توانسته با مدل امگرند 7، عنوان پرفروش‌ترین اتومبیل چینی در بازار چین را بدست آورد. چهره جیلی امگرند «8» بسیار ساده، بدور از حجم‌های اغراق شده و در عین حال شکیل و کلاسیک است.
کد خبر: ۷۹۲۶۴۶
جیلی ، اتومبیلی ساده اما شکیل + فیلم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، در اتاق نیز همین روند ادامه پیدا کرده و نوع طراحی داشبورد میانی و غربیلک فرمان مرتب و بدون هیجان است و هر دکمه و قسمتی به خوبی سرجای خود قرار گرفته است.

افرادی که معمولاً قصد دارند چنین اتومبیلی را خریداری کنند، انتظار موتوری با حجم بالا و قدرتی فراوان را دارند اما با بالا زدن درپوش موتور کمی ناامید خواهند شد زیرا با یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری مواجه می‌شوند که دقیقاً 2375 سی‌سی حجم دارد و می‌تواند حداکثر 150 اسب‌بخار (112 کیلووات) در 5700 دور در دقیقه و 210 نیوتن‌متر در 4500 دور در دقیقه را تولید کند.

با خواندن این اعداد بلافاصله به وزن این اتومبیل در لیست مشخصات فنی نگاه می‌کنیم تا متوجه شویم این 150 اسب چشم بادامی چه وزنی را باید تحمل کنند.

جیلی امگرند 8 دقیقاً 1540 کیلوگرم وزن دارد و لذا جای تعجب نیست که شتابی نزدیک به 13 ثانیه (طبق اعلام رسمی کارخانه) و حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت داشته باشد که برای اتومبیلی در این سگمنت کمی کند به نظر می‌رسد.

ابعاد جیلی امگرند 8 دقیقاً 4905 میلیمتر طول، 1830 میلیمتر عرض و 1495 میلیمتر ارتفاع است. از دیگر مشخصات قابل ذکر باید به حجم باک بنزین 63 لیتر، مصرف سوخت ترکیبی 9.7 لیتر و گیربکس 6 سرعته خودکار نیز اشاره کنیم.

از تجهیزاتی که روی این اتومبیل نصب شده می‌توانیم به آینه‌های جانبی مجهز به گرمکن، سانروف، رینگ‌های آلومینیومی، کروز کنترل، پرده شیشه عقب، تنظیم برقی صندلی جلو، روکش چرمی صندلی‌ها، سیستم صوتی مجهز به نویگیشن، صفحه نمایش 8 اینچی و بلوتوث، سیستم تهویه مطبوع دوگانه و خودکار و سنسور پارک در عقب و جلو اشاره کنیم.

(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها