جام جم نوا: نیمه نخست دومین ماه سال، روزهای پرکاری برای خوانندگان خاصه خوانندگان پاپ است. در آخر هفته پیش رو هر یک از خوانندگان در نقاط مختلف کشور به اجرای برنامه می پردازند.
کد خبر: ۷۹۲۵۶۸
خوانندگان این آخر هفته چه می کنند؟

در اینجا نگاهی داریم به کنسرت هایی که در این آخر هفته برگزار می شوند:

بنیامین بهادری خواننده ای که محبوبیتش سبب تمدید مکرر سانس های اجرا حتی در شهرستان ها می شود، 8 و 9 اردیبهشت، در دو سانس 18:30 و 21:30 در سالن آمفی تئاتر زنده یاد نامجو شهر رشت روی صحنه می رود. سپس راهی کرمانشاه شده و سه روز متوالی در تاریخ های 10 و 11 و 12 اردیبهشت ، در چند سانس فشرده در تالار انتظار به اجرای برنامه می پردازد. استقبال مردم کرمانشاه از کنسرت کرمانشاه سبب دو بار تمدید سانس ها گردید.

علی لهراسبی که به تازگی تک آهنگی به نام «من به تو حق می دم » را با آهنگی از مرحوم پاشایی منتشر ساخت، 10 اردیبهشت در ساری خواهد بود. این هنرمند در دو سانس 18:30 و 21:00 در سالن هلال احمر این شهر به اجرای برنامه می پردازد.

شهرام شکوهی نیز 8 اردیبهشت عازم کرمان می شود تا در سالن سینما شهر تماشا در دو سانس 19:45 و 23:00 روی صحنه حاضر شود.

خبر خوب این آخر هفته برای کودکان است. کنسرت شادیانه های کودکی کار مشترکی از گروه فیتیله ، مسعود روشن پژوه و عروسک های سرزمین دونه ها است که در تاریخ های 10 و 11 اردیبهشت، ساعت 21:00 ، در تالار وزارت کشور در تهران برای کودکان عزیز اجرا می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها