جام جم نوا: چند وقتی است خبرهایی مبنی بر حمایت هنرمندان از کودکان نقص ایمنی و حضورشان در بیمارستان دکتر قریب به گوش می‌رسد، انجمن حامیان بیماران نقص ایمنی این روز‌ها شاهد حضور هرچه بیشتر و پررنگ‌تر هنرمندان هستند.
کد خبر: ۷۹۲۲۸۰
هنرمندان 9 اردیبهشت گردهم می‌آیند

پس از حضور عده‌ای از شخصیت‌های مطرح سینما و تلویزیون این بار نوبت به حضور متفاوت مهدی مقدم به عنوان شخصیتی از موسیقی رسید.

مهدی مقدم علاوه بر فعالیت‌هایی که این روز‌ها در صفحات مربوط به خود انجام می‌دهد در حال ساخت یک ویدئوی ویژه برای حمایت از کودکان این نوع بیماری خاص است، ضمن اینکه مراسمی در نهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ ساعت ۴ عصر در مرکز طبی کودکان واقع در انتهای بلوار کشاورز، خیابان دکتر قریب، بعد از بیمارستان امام خمینی؛ با حضور هنرمندان برای حمایت از این انجمن صورت می‌گیرد.

با بیان اینکه مهدی مقدم با قرار دادن متنی تمام طرفداران و مخاطبان فهیم موسیقی را دعوت به حمایت از این بیماران کرده است.

در این متن آمده:
سلام به همه شما دوستان و خیرین عزیز. ٩ اردیبهشت آخرین روز از هفته جهانی بیماری نقص ایمنی در مرکز طبی کودکان واقع در بیمارستان دکتر قریب رو فراموش نکنید. چشم خیلی از این عزیزان بعد از خدای بزرگ به کمکهای مالی شماست. این بیماری ژنتیکی بوده و حدود ۵٠ سال می‌شه که شناسایی شده اما متاسفانه خیلی از خانواده‌ها از اون بی اطلاع هستند. بیماری که در صورت سریع شناسایی شدنش قابل درمان می‌شه. هزینه هر کودک در سال ۴٠ میلیون تومان به غیر از مسائل جانبیش می‌شه، در صورتی که خیلی از این خانواده‌ها حتی شاید پول ایاب و ذهاب از شهرستان‌ها و شهرهاشونو به این مرکز نداشته باشند. کادر زحمتکش بیمارستان تا حد توانش پذیرای این دوستان هست اما همه می‌دونیم یک دست صدا و قدرتی نداره. (هنرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها