دو متجاوز به عنف دیروز در زندان‌های استان زنجان به دار مجازات آویخته شدند.
کد خبر: ۷۹۲۲۱۷
مجازات 2 شیطان

به گزارش جام‌جم، نخستین اعدامی مردی به نام اصغر بود که با تشکیل یک باند، اقدام به سرقت و زورگیری از مردم در شرق زنجان و آزار و اذیت زنان کرده بود. او و پنج نفر از همدستانش که یکی از آنها یک زن جوان بود، شهریور سال گذشته دستگیر شدند.

رسیدگی به این پرونده از روزهای پایانی خرداد سال گذشته با شکایت افرادی مبنی بر سرقت و زورگیری اموالشان در دستور کار پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی در این پرونده‌ها نشان می‌داد، شاکیان برای تفریح به تفرجگاهی در منطقه نقطه‌بندی در اطراف شهر رفته بودند که در دام اعضای این باند گرفتار شدند . دو عضو این باند در جریان جرایمشان چند زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند.

اعضای این باند در دادگاه محاکمه و سرکرده آنها به نام اصغر و یکی از همدستانش ـ حسن ـ محکوم به اعدام و دیگر اعضای باند به حبس‌های طولانی‌مدت محکوم شدند.

این در حالی بود که پرونده دو مرد اعدامی به واحد اجرای احکام دادگستری ارسال شد و دیروز یکی از آنها به نام اصغر در زندان اسلام‌آباد زنجان پای چوبه‌دار رفت و پرونده زندگی وی برای همیشه بسته شد و شمارش معکوس برای اعدام همدست وی آغاز شد.متهم دومی که در زندان ابهر اعدام شد نیز به اتهام تجاوز به عنف دستگیر و به مرگ محکوم شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها