جام جم ورزشی: در فوتبال ایران خبرهایی وجود دارد که انتشار آن به جای ایجاد دردسر برای بازیکن و مربی متخلف، برای رسانه ایجاد مشکل می‌کند.
کد خبر: ۷۹۱۴۲۶
تبانی شگفت انگیز در لیگ‌برتر فوتبال ایران

برای جلوگیری از شکایت تیم‌های متخلف، چنین اخباری را گاهی با دادن کد به شما مخاطبان عرضه می‌کنیم.
یکی از بازیکنان تیم بالای جدولی، با تیم رقیب توافق کرده که فصل بعد را به این تیم پولدار بپیوندد. مدیران و مربیان تیم بالای جدولی که با تیم خریدار، رقابت تنگاتنگی دارند، از این موضوع مطلع شدند و بازیکن‌شان را نیمکت نشین کرده‌اند.
طبق آخرین اخبار رسیده ، موضوع به همین جا ختم نشده و مسوولان این تیم، به صورت محرمانه از این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش شکایت کرده‌اند و منتظر جواب شکایت هستند.
این بازیکن خارجی از جمله بازیکنان تاثیرگذار تیمش بوده و مربیان به بازی‌های ضعیف چند وقت اخیر او هم مشکوک شده بودند. او بدون هماهنگی با مربیان، چند جلسه‌ای را هم در تمرینات غیبت داشت که پس از کش و قوس های فراوان، این بازیکن مشکلات خانوادگی را دلیل غیبت‌هایش عنوان کرد. اما مسوولان این تیم خیلی زود متوجه حقیقت شدند و دریافتند این بازیکن با تیم رقیب به توافق رسیده و قراردادی غیررسمی را برای فصل بعد منعقد کرده است. آنها هم به صورت محرمانه از او و مدیربرنامه‌هایش شکایت کرده‌اند و در بازی‌های اخیر هم کمتر به او میدان داده‌اند.
باید منتظر ماند و دید چه حکمی برای بازیکن خارجی تاثیرگذار فوتبال کشورمان صادر می‌شود.(بانک ورزش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها