زن جوان برای پرداخت هزینه‌های بیمارستان و آزاد کردن همسر زندانی خود، نوزادش را به مبلغ سه میلیون تومان فروخت.
کد خبر: ۷۹۰۸۳۲

به گزارش جام‌جم، راز این نوزاد فروشی هفته گذشته همزمان با تماس مرد ناشناسی با پلیس مشهد فاش شد. این مرد به ماموران گفت: مرد پزشکی نوزادی را از زنی گرفته و آن را به مبلغ سه میلیون تومان به زوجی که بچه‌دار نمی‌شوند فروخته است. می‌توانید این موضوع را از بیمارستان بررسی کنید.

پس از این تماس ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و دریافتند، ادعای این مرد درباره زایمان زن جوانی در بیمارستان موردنظر صحت دارد و این زن ابتدا به دلیل مشکلات مالی از بیمارستان فرار کرده بود، اما دو روز بعد با مراجعه به بیمارستان هزینه را پرداخته کرده و نوزاد را تحویل گرفته بود.

با تائید این موضوع، ماموران به ردیابی تماس گیرنده ناشناس پرداخته و او را دستگیر کردند. متهم در ابتدا اظهارات متناقضی را بیان کرد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: چندی قبل متوجه شدم مرد میانسالی که خود را پزشک معرفی می‌کند به عنوان واسطه نوزاد زن جوانی را به مبلغ سه میلیون تومان فروخته است. در ادامه سراغ این پزشک رفته و برای افشا نکردن این راز قصد اخاذی داشتم، اما او حاضر به پرداخت پول نشد. به همین دلیل تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس اطلاع دهم. نمی‌دانستم خودم نیز به عنوان متهم در این ماجرا دستگیر می‌شوم.

فروش نوزاد برای آزادی همسر

پس از این اظهارات مادر نوزاد شناسایی شد و ماموران زن بیست ساله را دستگیر کردند. زن جوان وقتی راز خود را فاش شده دید، گفت: شوهرم به اتهام شرکت در نزاع و مجروح کردن مردی به پرداخت چهار میلیون تومان دیه محکوم شده بود. به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم دیه شاکی را بدهیم و به همین دلیل شوهرم روانه زندان شد. در این مدتی که شوهرم نبود مشکلاتم چند برابر شد. هشتم فروردین امسال نوزادم به دنیا آمد، به دلیل این‌که هزینه بیمارستان را نداشتم از آنجا فرار کردم، اما یکی از دوستانم سراغم آمد و مدعی شد فردی را می‌شناسد که می‌تواند نوزاد را سه میلیون تومان بخرد. ابتدا مخالفت کردم، اما با وسوسه‌های این زن قبول کردم.

وی ادامه داد: با مرد میانسالی که خود را پزشک معرفی می‌کرد قرار گذاشتم و او سه میلیون تومان به من داد. با بخشی از این پول هزینه بیمارستان را دادم و نوزاد را تحویل گرفتم. با بقیه پول هم رضایت شاکی همسرم را گرفته و او را آزاد کردم. به دروغ به همسرم گفتم که نوزادمان پس از زایمان فوت کرده و این پول را وام گرفته‌ام. امروز زوج جوانی به من مراجعه کرده و مدعی شدند پلیس متوجه ماجرا شده و نوزاد را تحویل دادند.

در ادامه تحقیقات مرد میانسال و زنی که رابط این نوزادفروشی بود دیروز دستگیر شدند که تحقیقات از آنها در کلانتری 19 مشهد ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد در این باره به جام‌جم گفت: تاکنون چهار نفر از متهمان پرونده دستگیر شده‌اند و بررسی‌ها برای شناسایی زوجی که این نوزاد را خریده بودند ادامه دارد. متهمان برای این‌که مسیر تحقیقات را تغییر دهند بعد از افشای موضوع، نوزاد را به مادرش بازگردانده بودند.

سرهنگ حجت‌الله نیکمرام افزود: این نوزاد هم تحویل مادربزرگش شده است و پدر او مدعی است از این ماجرا بی‌اطلاع است. احتمال جرایم مشابه از سوی متهمان وجود دارد که تحقیقات در این زمینه آغاز شده است. بازجویی از مرد میانسال که آشنا به خدمات درمانی است نیز برای شناسایی خریداران نوزاد در اداره آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها