جام جم ورزشی: الساندرو دل پیرو اسطوره محبوب باشگاه یوونتوس در آستانه بازگشت به میادین فوتبال قرار دارد آن هم در حالی که به 42 سالگی نزدیک می شود.
کد خبر: ۷۸۹۳۷۱
اسطوره محبوب در 42 سالگی به فوتبال برمی گردد

به گزارش جام جم ورزشی ، استفانو دل‌پیرو، برادر و مدیر برنامه‌های آلساندرو دل‌پیرو در گفت‌وگویی اعلام کرد که شاید این ستاره یوونتوس به میدان‌های فوتبال بازگردد.

دل‌پیرو که اکنون 42 ساله است، تا چند ماه پیش بازی می‌کرد. او تا تابستان 2014 در دهلی دینامو هند بازی می‌کرد.

استفانو در این ارتباط گفت: آلساندرو اکنون در نیو‌جرزی مشغول تفریح است و ضمن تفریح، کمی هم به تمرین می‌پردازد. او علاقه دارد تا 45 سالگی بازی کند و پس از آن هم وارد عرصه جذاب سرمربی‌گری شود. او توانایی‌های فراوانی دارد. می‌تواند بازیکن، سرمربی یا مدیر باشد. آلساندرو بسیار مستعد است، او از بیست سال پیش تا به حال تغییر زیادی نکرده است. قهرمان بزرگی چون او، بازیکنی را بسیار دوست دارند، حتی تا 50 سالگی.

الکس بهترین گلزن تاریخ یووه است، او برای مدت 20 سال در این تیم بازی کرد.ضمنا او به همراه روبرتو باجو در مکان چهارم بهترین گلزنان تاریخ تیم ملی ایتالیا قرار دارد. دیگو آرماندو مارادونا دربارهٔ او گفت: گاهی احساس می‌کنم سن دل پیرو هیچگاه بالا نمی‌رود. به دل‌پیرو همچنین لقب پسر طلایی فوتبال ایتالیا را هم داده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها