جام جم ورزشی: سرمربی سپاهان می‌گوید بازی فردا مقابل پرسپولیس برایش از اهمیت زیادی برخوردار است.
کد خبر: ۷۸۸۲۶۰
فرکی: مقابل پرسپولیس از روی دست برانکو تقلب می‌کنم

حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: این بازی متفاوت خواهد بود. خیلی چیزها در بازی فردا وجود دارد. این دومین تجربه من به همراه سپاهان است که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرم. بازی اول‌مان زمانی بود که پرسپولیس تغییراتی در تیمش رخ داده بود. من هم تازه به سپاهان آمده بودم و خیلی چیزها برای من مشخص نشده بود. در دیدار برگشت هم که فردا انجام می‌شود در پرسپولیس شاهد تغییراتی هستیم. البته این تیم بر خلاف لیگ نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا گرفته است و من از این موضوع خوشحالم. این موضوع را نیز به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.

وی درباره حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس هم گفت: برانکو اولین دیدارش که روی نیمکت می‌نشیند و باید مقابل ما قرار گیرد. حضور او روی نیمکت پرسپولیس اتفاق دیگری است که در بازی فردا شاهد خواهیم بود. به اعتقاد من جایگاه واقعی پرسپولیس در اینجای جدول نیست. اتفاقاتی در این باشگاه رخ داده که پرسپولیس به جایگاه واقعی خودش نرسد.

وی افزود: بازی فردا برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. ما تیم مهمان هستیم و به دنبال کسب پیروزی خواهیم بود. پرسپولیس هم با روحیه خوبی که از لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده، برابر ما قرار می‌گیرد. به اعتقاد من شرایط بازی فردا نسبت به دیدار رفت متفاوت است. مطمئنا ما از اهمیت بازی باخبر هستیم و با احترامی که برای همه تیم‌ها قائل هستم به دنبال کسب پیروزی خواهیم بود.

او در پاسخ به این سوال که دلیل فراز و نشیب تیم‌تان چیست گفت: از نظر فوتبالی اگر به این موضوع نگاه کنیم این فراز و نشیب‌ها طبیعی است. البته ما می‌توانستیم در بعضی از بازی‌ها نتایج بهتری بگیریم. ما با توجه به نتایج بدی که در بعضی از بازی‌ها گرفتیم کار خودمان را سخت کردیم. به جرات می‌توانم بگویم اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی اجازه نداده در بعضی از بازی‌ها سه امتیاز را بگیریم. البته در بعضی از بازی‌ها هم سه امتیاز را به راحتی کسب کرده‌ایم. امیدوارم این فراز و نشیب‌ها بیشتر از این نشود و ما به پیشرفت‌مان ادامه دهیم و به جایگاه خوبی برسیم.

فرکی در ادامه درباره مشکلاتی که برای محمدرضا خلعتبری رخ داده نیز گفت: نمی‌خواهم زیاد به این موضوع بپردازم. مشکل خاصی رخ نداده. خلعتبری بارها به من لطف کرده و محبت داشته است. البته او امروز همراه ما نیست به این دلیل که احساس کردم از نظر ذهنی تمرکز لازم را ندارد. او یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران است. اینکه امروز همراه ما نیست به خاطر مسائل انضباطی یا هر چیز دیگری نیست. او بازیکن ملی است و شاید به همین خاطر اتفاقاتی که برایش رخ می‌دهد بازتاب زیادی پیدا می‌کند. شاید اگر به جای او بازیکن دیگری بود خیلی راحت مشکلات حل می‌شد. از نظر من موضوع خلعتبری یک اتفاق معمولی و درون‌ خانوادگی است که حل خواهد شد. من امروز او را به خاطر خودش و همین طور خودم و همین طور تیم، به همراه نیاوردم. محمدرضا را خیلی دوست دارم و امیدوارم مشکلات‌مان بعد از این بازی هرچه زودتر حل شود.

سرمربی تیم سپاهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره تقابلش با برانکو ایوانکوویچ هم گفت: خوشحالم مقابل تیم برانکو قرار می‌گیرم. او این مدت که به ایران آمده به من لطف داشته و حتی در برنامه 90 به من محبت کرد. از ته دل خوشحالم که او به ایران آمده است. من خاطرات خوشی با او دارم اما درباره حضورش در تیم ملی باید بگویم افرادی به او کم‌لطفی کردند و حق مطلب را ادا نکردند. آنچه امروز در تیم ملی ایران رخ می‌دهد، در زمان برانکو وجود نداشت و او خیلی غریبانه از تیم ملی جدا شد و هیچ کس، دیگر هیچ یادی از او نکرد. خوشحالم که دوباره به فوتبال ایران آمده است. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. برانکو پیش از این امتحانش را پس داده است و فکر می‌کنم در پرسپولیس زمان بیشتری باید به او بدهند چون کارنامه قابل‌قبولی دارد. امیدوارم در آینده موفق شود. خیلی چیزها از او یاد گرفتم و فکر می‌کنم باید فردا از روی دستش تقلب کنم. البته من چیزهای زیادی از استادان و مربیان قبلی خودم یاد گرفته‌ام. پیش او به عنوان یک شاگرد امتحان پس می‌دهم.

(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها