اتومبیل های کم مصرف با تکنولوژی روز دنیا حرف آخر را می‌زنند و در این بین هوندا در سگمنت‌های مختلف برای خود قلمرویی برپا کرده است.
کد خبر: ۷۸۷۹۴۴
رقیب سرسخت تویوتا RAV4 به بازار آمد + فیلم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، در سگمنت سدان‌های متوسط شهری، سیویک از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین‌هاست و هوندا آکورد نیز رقیب سرسختی برای تویوتا کمری محسوب می‌شود اما یکی از موفق‌ترین محصولات هوندا، مدل CR-V است.

شاسی‌بلند متوسط شهری که عملکرد بسیار خوبی داشته و سال گذشته میلادی توانست در بازار آمریکا عنوان پرفروش‌ترین خودرو در این سگمنت را بدست آورد.

این عنوان قطعاً تنها با لیست بلند بالای امکانات و تجهیزات مختلف بدست نیامده و شایستگی حقیقی لازم است تا در چنین بازار پر رقابت و آزادی بتوان چنین عنوانی را کسب کرد.

شرکت هوندا بعد از عرضه سیویک و آکورد ، حال به سراغ CR-V رفته تا یک ژاپنی سرسخت را به جنگ تویوتا RAV4 بفرستد.

مدلی که این شرکت قصد دارد روانه بازار کند به پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که دقیقاً 2356 سی‌سی حجم دارد و می‌تواند حداکثر 188 اسب‌بخار در 6400 دور در دقیقه و 245 نیوتن‌متر گشتاور در 3900 دور در دقیقه را تولید کند.

تا اینجای کار باید گفت که در این سگمنت و در کنار تویوتا RAV4، رنو کولیوس، کیا اسپورتج و یا هیوندای توسان از قوی‌ترین پیشرانه بهره می‌برد و عملکرد و توان خروجی بسیار خوبی بین رقیبان دارد.

هوندا CR-V همانند کولیوس با گیربکس CVT به ایران می‌آید که به کمک آن می‌تواند در عرض 8.5 ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد و این شتاب را تا سرعت 199 کیلومتر در ساعت ادامه دهد.

مصرف سوخت این شاسی‌بلند ژاپنی 9 لیتر در شهر، 7.1 لیتر در خارج از شهر و به صورت ترکیبی 8.4 لیتر است که برای یک اتومبیلی با چنین ابعادی بسیار عالی است.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها