در برنامه دیشب نود چه گذشت؟ +تصاویر

پرسپولیس ، برنده دربی 80

کفاشیان: از استرس کی روش 2 کیلو وزن کم کردم/طارمی: شادی گل من سیاسی نبود

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + تصاویر

جام جم ورزشی: برنامه نود این هفته از ساعت 22:33 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:05 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
کد خبر: ۷۸۷۷۳۵
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + تصاویر

برنامه نود این هفته از ساعت 22:33 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

در ابتدای برنامه فردوسی پور موفقیت تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی را تبریک گفت.

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به حضور برانکو به عنوان سرمربی در تیم فوتبال پرسپولیس اختصاص یافته بود.


در ایتدای برنامه گزارشی از دیدارهای تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا پخش شد.

کفاشیان: کی روش 90 درصد در تیم ملی می ماند

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد حضور کی روش در تیم ملی گفت: پیش از این صحبت هایی بوجود آمد که احساس کردیم کی روش نمی خواهد در ایران بماند و تصمیم گرفتیم صحبت های لازم را با وی انجام دهیم و از همین رو با کی روش صحبت هایی داشتیم و جلسه ای طولانی و به مدت بیش از 7 ساعت با حضور حسنی خو نماینده وزارت ورزش با کی روش داشتیم و طی آن کی روش خواسته هایی داشت که در اغلب آنها حمایت از تیم ملی مدنظر وی بود.

وی افزود: کی‌روش احساس می‌کرد مورد حمایت بخشی از بدنه ورزش نیست اما وقتی نماینده وزارت ورزش حمایت‌هایش را از او اعلام کرد نظر کی‌روش نیز برگشت و قرار شد مجدداً سکان هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.

کفاشیان با بیان اینکه از استرس ماندن کی روش دو کیلو وزن کم کرده گفت: حسنی‌خو در این جلسه اطمینان داد تا حمایت‌های مادی و معنوی و به خصوص حمایت‌های معنوی از تیم ملی انجام می‌شود چون بالاخره مشکلات مادی حل شده و مشکل‌ساز نیست با این حال حمایت‌های مردمی از تیم ملی نیاز است و فکر می‌کنم او دیگر ۸۵ تا ۹۰ درصد در تیم ملی ماندگار است.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: از ارگان‌ها و نهادها نیز می‌خواهم که به فدراسیون کمک کنند و کی‌روش را آزار ندهند.

وی در پایان گفت: امروز تیم ملی به اندازه‌ای خوب شده است که تمام تیم‌های رده اول آسیا از جمله ژاپن می‌خواهند با ما بازی کنند که این نشان‌دهنده موقعیت ایران در قاره آسیا است.

سیدبندی مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ و هم گروهی های احتمالی تیم ایران توسط مجری برنامه بررسی شد.


گزارشی مفصل از دیدار تیم های پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا به همراه حواشی و مصاحبه های بازیکنان، مسئولان ، مربیان و هواداران پرسپولیس پخش شد.

گزارش تقویم نود پخش شد که قهرمانی استقلال در آسیا در 21 فروردین سال 49 آغازگر این گزارش بود. 17 فروردین نیز سالروز درگذشت سیروس قایقران بود.

از جمله دیگر مناسبت های تقویم این هفته ۲۳ فروردین ۸۷ شکست سنگین استقلال برابر پگاه در تهران و پرسپولیس در استقلال اهواز همزمان در یک روز، دربی ۴۵ در روز بیستم فروردین ۷۵ با تساوی پراخراج دو تیم، ۲۰ فروردین ۹۲ و بازی جنجالی و نیمه تمام پرسپولیس - داماش بود.

گزارشی از سالگرد درگذشت سیروس قایقران و صحبت های پیشکسوتان فوتبال و همچنین خانواده آن مرحوم پخش شد.

آمار مسابقه پیامکی پس از گذشت 20 دقیقه از آغاز برنامه:


گزارشی از پرسپولیس و اتفاقات فصل اخیر این تیم پخش شد که جالب توجه بود.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس میهمان برنامه نود بود.

برانکو: ایران را دوست دارم، وطن دوم من است

برانکو در صحبت های خود گفت: می دانستم دوباره به ایران بازخواهم گشت و دوره گذشته در تیم ملی فوتبال ایران بوده و موفقیت های خوبی بدست آوردیم و خوشحالم که بار دیگر به ایران آمدم و در باشگاهی همچون پرسپولیس مشغول به فعالیت شدم و همیشه خواستار کار در تیم های باشگاهی بودم.ب ازگشت من به ایران مثل یک میدان مبارزه بزرگ است و کارکردن با پرسپولیس و هواداران خون گرم آن بسیار لذت بخش خواهد بود ، مطمئن خواهم بود که به موفقیت دست خواهیم یافت.

پس از حضورم در کرواسی خواستار حضورم در راس کادر فنی تیم ملی کرواسی بودند ولی من خواستار هدایت تیم های باشگاهی بودم و هدایت دینامو را عهده دار شدم و موفقیت های زیادی با این باشگاه در لیگ و جام حذفی بدست آوردم. سپس در چین و عربستان در تیم های باشگاهی فعالیت کرده و آنجا نیز موفقیت های زیادی کسب شد.

برانکو پیرامون عملکرد خود در سالهای پس از حضور در تیم ملی ایران گفت:من افتخار میکنم که به سوابقم باید اشاره کنم ، بعد از اینکه با ایران قهرمان المپیک بوسان شدیم و در آسیا به رتبه سوم رسیدیم و توانستیم کره که در آن زمان تیم چهارم جهان بود را شکست دهیم پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی کرواسی برای من آمده بود اما من دوست داشتم تا در فوتبال باشگاهی مربیگری کنم و توانستم با دینامو کرواسی به مقام قهرمانی لیگ و حذفی دست پیدا کنم و رکورد ۲۸ بازی پیاپی همراه با پیروزی را به جای بگذارم که در فوتبال باشگاهی دست نیافتنی است . سپس به باشگاه چینی رفتم و در آن لیگ هم به عنوان قهرمانی رسیدم و سپس به تیم التفاق که یک تیم کاملا معمولی بود رفتم و در آنجا تا آستانه کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی جام حذفی نیز پیش رفتم.


ایوانکویچ در مورد بدشانسی هایی که در تیم ملی ایران آورد گفت: مصدومیت بازیکنان قبل از جام جهانی برای من سخت بود، علی کریمی، هاشمیان، مهدوی کیا ، ستار زارعاز جمله بازیکنانی بودند که مصدوم شدند و کار ما را سخت کردند. باشگاه صبا هم دایی و گل محمدی و بختیاری زاده را هم در اختیار تیم ملی قرار نداد و نتوانستیم به آمادگی که می خواستیم دست پیدا کنیم.
در جام جهانی نیز نتیجه را با بدشانسی مقابل مکزیک واگذار کردیمف مقابل پرتغال هم مغلوب شدیم البته پرتغال با بهترین تیم تاریخ خود به این مسابقات آمده بود ، مقابل آنگولا به تساوی یک بر یک رسیدیم و البته باعث شرمساری برای کشورمان نبودیم و با توجه به جام جهانی 2014 و نتایج بدست آمده در این بازی ها توسط تیم های مطرح، تیم ایران در جام جهانی 2006 آلمان بازی های خوبی داشت.

برانکو در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: هوادارن ایران انتظار بالایی از تیم ملی داشتند و با توجه به نتایجی که پیش از جام جهانی بدست آورده بودیم انتظار مردم بجا بود ولی همانطور که گفتم در جام جهانی بازی های بدی نداشتیم.

وی در مورد جوانگرایی در پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا باید ساختار تیم را آنالیز کنم و باید تیم را لمس کنم، چرا که همیشه تیمی را آماده کرده ام که افتخارآفرینی کند. پرسپولیس را مقابل النصر آنالیز کردم و امیدوار شدم به این تیم و تلاش می کنم فصل آینده پرسپولیس به جایگاه واقعی خود دست یابد.

بطور قطع بازیکنان جوان زیادی را می بینم که در آینده می توانند پیراهن تیم پرسپولیس را بر تن کنند. فوتبال ایران به داشتن بازیکنان جوان معروف است و بطور قطع از این نیروها استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد دستیاران خود گفت: کریم باقری یکی از دستیاران ایرانی من در پرسپولیس است و یک دستیار دیگر هم انتخاب می کنیم.

برانکو در مورد حسین فرکی نیز خاطرنشان کرد: فرکی از دوستان و همکاران من است و سال های خوبی را در کنار هم سپری کرده ایم و خیلی خوشحالم که وی موفقیت های وی ادامه داشته است ولی روز پنجشنبه ما تعارف نداریم و رقیب هم خواهیم بود.

وی در مورد مالیات خود گفت: با توافق طرفین مالیات را دو طرف پرداخت کرده و حل و فصل کردیم، چرا که دوست ندارم بدهکار کسی باشم.

وی در مورد قرارداد خود نیز اظهار داشت: من تا پایان فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارم و امیدوارم بتوانم نتایج خوبی با این تیم بگبریم.

برانکو در مورد اینکه با بداخلاقی ها چه خواهد کرد و آیا لگد علی کریمی به کیف پزشکی در دیدار با پرتغال را دیده بود گفت: بعدا در فیلم این حرکت را دیدم. می توانم درک کنم چرا کریمی آن حرکت را انجام داد. او فقط سه ماه از عمل جراحی اش گذشته بود و ما فشار آوردیم تا بازی کند. او از اینکه نتوانسته برای مردم کاری کند ناراحت بود. با این حال وقتی خوب شد دوباره به بوندس لیگا رفت.


وی ادامه داد: من بازیکن بودم و می توانم درک کنم این حرکات را . شاید علی کریمی از دست خودش ناراحت بود و شاید هم به خاطر تعویض ناراحت بود. اگر بازیکن دیگری این کار را بکند دیگر بازی نمی کند!

وی در مورد جام جهانی 2006 و قراردادش در آن مقطع زمانی گفت: با دادکان و فدراسیون فوتبال ایران قرارداد داشتم تا در هر حال پس از جام جهانی 2006 با فوتبال ایران قطع همکاری کنم و این امر صورت گرفت.

وی در مورد تیم ملی ایران و بازی های آن در جام جهانی گفت: ابتدا باید عنوان کنم راهیابی به جام جهانی خود افتخاری است که نصیب تیم ها می شود و قطعا تمام تیم های راه یافته برای به نمایش گذاشتن بهترین عملکرد آماده شده اندو فوتبال ایران نیز عملکرد قابل قبولی داشت و به نظرم آرژانتین می بایست قهرمان این رقابت ها می شد چرا که فرصت های بیشتری برای قهرمانی داشت ولی به این نتیجه دست نیافت.

گزارش نود درجه با ادبیات طنز خود به مرور اتفاقات هفته اخیر فوتبال پرداخت.

گزارشی از دیدار تیم های ملوان - پیکان ، پدیده - سایپا ، سپاهان - تراکتورسازی ، نفت تهران - فولاد خوزستان به همراه حواشی و مصاحبه های بازیکنان و مربیان تیم ها پخش شد.

هدایت ممبینی کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود که به کارشناسی داوری دیدارهای پخش شده پرداخت و داوری آنها را مورد بررسی قرار داد.

ارائه جدول لیگ برتر، برنامه هفته آینده، جدول گلزنان لیگ برتر و سپس نمایش صفحه نخست روزنامه های امروز بخش های بعدی برنامه نود بودند.


گزارشی از دیدار تیم های استقلال - ذوب آهن به همراه مصاحبه های بازیکنان، مربیان و حواشی موجود در آن پخش شد.

ممبینی به بررسی صحنه های مشکوک داوری این دیدار پرداخت و نظرات خود را بیان داشت.

گزارشی از آنالیز دیدار تیم های سپاهان و ذوب آهن و نقاط ضعف و قوت دو تیم در این دیدار پخش شد .

طارمی: خواهر و برادرم استقلالی هستند/ دایی الگوی من است

مهدی طارمی بازیکن فوتبال پرسپولیس میهمان بعدی برنامه نود بود.

فوتبال را از شش سالگی زیر نظر پدرم در مدرسه فوتبال صدا و سیما شروع کردم.

وی افزود: مثل بقیه نمیگویم فوتبال را از زمین های خاکی شروع کرده ام، من در همین زمین های چمن فوتبال را شروع کردم.

فوتبال رسمی را از زیر 10 سال آغاز کردم. از آن زمان در تیم های متعددی حضور داشته و بازی کرده ام.

وی گفت: علی دایی پس از دیدن فیلم‌های بازی‌ام مرا به پرسپولیس آورد و از او تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و من را در ترکیب تیم قرار داد.

طارمی درباره ضربه چیپی که در دیدار با النصر به ثمر رساند، گفت: قبلاً هم ضربه چیپ زده بودم. به نظرم ضربه چیپ را باید در حساس‌ترین بازی‌ها زد زیرا در این دیدارها دروازه‌بان هیچ وقت وسط دروازه نمی‌ایستد و من این کار را در دیدار با النصر کردم و خوشبختانه توپ هم وارد دروازه شد.

مهاجم پرسپولیس درباره شادی پس از گل خود مقابل النصر عربستان هم گفت: حرکت من ورزشی بود و اصلاً جنبه سیاسی نداشت.

وی در بخشی از صحبت های خود گفت: از ابتدا پرسپولیسی بوده ام اما خواهر و برادرم استقلالی هستند. هر وقت با استقلال بازی داریم خواهر و برادرم می گویند طوری امیدواریم پرسپولیس 2 گل و استقلال 3 گل بزند.


وی در مورد بازی در کشورهای عربی و اروپایی گفت: به بازی در تیم های عربی فکر نمی کنم چرا که سطح فوتبال آنها زیاد بالا نیست ولی به اروپا صد در صد فکر می کنم و امیدوارم شرایطی برای حضورم در این تیم ها بوجود آید. از هلند هم پیشنهاد دارم. اگر بازی در تیم های اروپایی فراهم شود به آنجا می روم و در غیر اینصورت در پرسپولیس خواهم ماند.

طارمی درباره حضور برانکو در پرسپولیس هم گفت:ایشان مربی بزرگ و کارنامه‌داری است. رزومه دارد و مربی خوبی است.

وی الگوی فوتبالی خود در ایران را علی دایی عنوان کرد و گفت که فوتبال او را خیلی دوست داشت.

طارمی در پایان صحبت هایش گفت: از علی دایی تشکر میکنم که به من اعتماد کرد و به من بازی داد تا بتوانم به جایگاه فعلی خود برسم. همچنین از حمید درخشان ممنونم، نکات خوبی را از وی یاد گرفتم.

عملکرد بازیکنان ایرانی حاضر در تیم های خارجی از جمله سید جلال حسینی، اشکان دژاگه، سردار آزمون، جواد نکونام، بیت آشور، علیرضا حقیقی و مرتضی پورعلی گنجی، مورد بررسی قرار گرفت.

گزارشی از دیدار تیم های استقلال خوزستان - پرسپولیس ، گسترش فولاد - ملوان بندرانزلی ، صبای قم - سایپا به همراه حواشی و مصاحبه های بازیکنان و مربیان و مسئولان در مورد این دیدارها پخش شد.

گزارشی از حضور ورزشکاران و لیدرهای تیم های باشگاهی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس پخش شد که حال و هوای معنوی خاص خود را داشت.

داوری دیدارهای باقی مانده توسط ممبینی، کارشناس داوری برنامه مورد بررسی قرار گرفت.

گزارش دیدار نفت مسجد سلیمان - راه آهن ، پیکان - پدیده پخش شد که طی آن گوشه هایی از صحبت های مربیان و بازیکنان تیم ها نیز پخش گردید.

گزارش لیگ یک و نتایج کسب شده در این پیکارها پخش شد.

نژادفلاح: با اختیارات تام به پرسپولیس آمدم/ سیاسی مدیرعامل نیست

محمد حسین نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد وضعیت باشگاه پرسپولیس و هیات مدیره این باشگاه گفت: متاسفانه این فصل تغییر و تحول زیادی را شاهد بوده و از زمان حضورم در پرسپولیس پیشرفت زیادی نداشتیم ولی سعی داشته ایم حرکت رو به جلو داشته باشیم.


وی در مورد آزادی سیاسی از زندان اظهار داشت: از این موضوع خوشحال شدم چون بخشی از مشکلات وی به پرسپولیس برمی گشت.

وی ادامه داد: من با اختیارات تام به عنوان قائم مقام باشگاه به پرسپولیس آمدم و به عقیده من سیاسی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیست.

نژادفلاح در مورد حضور هدایتی در هیات مدیره پرسپولیس گفت: احساس کردم حضور وی در پرسپولیس می تواند به باشگاه کمک کند و از همین رو وی را به پرسپولیس آوردیم و طی صحبتی که با خادم داشتم طی روزهای آینده هدایتی به عضویت هیات مدیره باشگاه در خواهد آمد.

براتی: حکم کرار از اساس ایراد دارد

احمد رضا براتی کارشناس حقوقی فوتبال روی خط برنامه آمد و در خصوص محرومیت کرار جاسم اظهار داشت: کمیته اخلاق نمی تواند در این باره حکمی صادر کند و این مسئله بر عهده کمیته انضباطی است و از همین رو این حکم از اساس مشکل دارد. ضمن اینکه احکام محرومیت باید بلافاصله اجرا شود و اینطور درست نیست که پس از یک سال این حکم اجرا شود و این حکم اصلا ضمانت اجرایی ندارد.

در پایان برنامه 79 درصد بینندگان برنامه نود با حضور برانکو به عنوان سرمربی در تیم پرسپولیس موافق بودند.


برنامه این هفته نود ساعت 2:05 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها