پنجمین نمایشگاه خرما از ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه برگزار می شود؛

ضیافت پاییزی خرما در بوشهر

تکذیب ابطال انتخابات اتاق تهران

دبیرکل اتاق بازرگانی تهران ابطال انتخابات این اتاق را رد کرد و گفت: اعتبارنامه دور جدید هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران از مدت‌ها پیش امضا شده بود تا در جلسه رسمی اعطا شود اما به دلیل طولانی شدن، از امروز اعتبارنامه این ۴۰ نفر اعطا می‌شود.
کد خبر: ۷۸۷۲۷۷
تکذیب ابطال انتخابات اتاق تهران

به گزارش فارس، پس از برگزاری انتخابات هشتمین دوره هیات نمایندگان در تهران و شهرستان‌ها برخی از جناح‌ها و افرادی که از ورود به دور جدید هیات نمایندگان بازمانده بودند، با طرح این موضوع که انتخاب افراد جدید در بخش کشاورزی خلاف آیین‌نامه است، شکایت خود را در دیوان عدالت اداری برای ابطال انتخابات مطرح کردند. در دو هفته اخیر موضوع تا آنجا پیش رفت که برخی از سایت‌های خبری، خبری مبنی بر ابطال انتخابات توسط دیوان عدالت اداری را نیز مطرح کردند.

بااین حال، مجتبی خسروتاج، رئیس شورای عالی نظارت بر انتخابات و برخی از منتخبان هیات نمایندگان اتاق تهران از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کردند.

دراین باره، ابراهیم بهادرانی، دبیر کل اتاق بازرگانی تهران درخصوص آخرین وضعیت انتخابات اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: اعتبارنامه منتخبان هیات نمایندگان بازرگانی اتاق تهران از مدت‌ها پیش امضا شده بود و منتظر بودیم تا 20 نماینده دولت نیز از سوی وزیر معرفی شوند تا در جلسه رسمی اعتبارنامه‌ها به افراد داده شود اما به دلیل زمانبر شدن موضوع از امروز بتدریج با افراد تماس گرفتیم تا برای دریافت اعتبارنامه خود مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: ابلاغیه یا خبری مبنی بر ابطال انتخابات از سوی دیوان عدالت به ما داده نشده و اگر این چنین بود، قطعا اعتبارنامه‌ها امضا نمی‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها