جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس از تهیه نامه ای با امضای 212 نماینده برای انتشار فکت شیت ایران خبر داد.
کد خبر: ۷۸۷۰۴۱
نامه درخواست انتشار فکت شیت ایران با امضای 212نماینده مجلس

نماینده مشهد که در حال جمع آوری امضا برای انتشار فکت شیت ایران است افزود: در این نامه نمایندگان خواسته اند که فکت شیت ایران منتشر شود که تاکنون 212 نفر از آنان آن را امضا کرده اند.

کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس نیز گفت:یکی از نمایندگان به دنبال جمع آوری امضا برای انتشار فکت شیت ایران است و امضای عده کثیری از نمایندگان را گرفته است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس اظهار امیدواری کرد: نمایندگان اجازه دهنده تیم مذاکره کننده هسته ای و دولت مقتدرانه و با اختیار و کیاست مذاکرات هسته ای را پیش ببرد.

به دنبال بیانیه مطبوعاتی سوئیس که توسط وزیر امور خارجه کشورمان و فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا منتشر شد ، رسانه های غربی با فضا سازی و فشار رسانه ای و همچنین انتشار فکت شیت از سوی آمریکا به دنبال بهره برداری تبلیغاتی از این بیانیه شدند.

منتقدان تیم مذاکره کننده هسته ای ایران نیز با استناد به فکت شیت ارایه شده از طرف آمریکا خواستار انتشار فکت شیت ایران شدند که یکی از مذاکره کنندگان ارشد کشورمان مباحث شفاف ارائه شده از سوی وزیر امور خارجه را فکت شیت مذاکره کننده تیم هسته ای کشورمان عنوان کرد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها