مردی که با لباس زنانه به بانکی در شهرستان لارستان دستبرد زده و با سرقت 14 میلیون تومان پول گریخته بود، در تجسس‌های پلیسی دستگیر شد.
کد خبر: ۷۸۶۸۷۷
دستبرد مسلحانه سارق زن‌نما به بانک

به گزارش جام‌جم، سی‌ام بهمن سال گذشته مردی با پلیس لارستان استان فارس تماس گرفت و از حضور سارقی در بانک تجارت این شهر خبر داد. ماموران با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند، متهم پس از سرقت 14 میلیون تومان با یک خودروی سمند بدون پلاک گریخته است. آنها به تحقیق از کارکنان بانک پرداخته و متوجه شدند آنها در حال ارائه خدمات به مشتریان بانک بودند که زنی به عنوان مشتری وارد شعبه شده و با اسلحه کمری تهدیدشان کرده است.

بررسی‌ها از محل حادثه نشان می‌داد، سارق مسلح یک مرد بوده و با پوشش زنانه در کمتر از دو دقیقه دست به این دزدی مسلحانه زده است. در ادامه جستجوهای پلیس و با گذشت دو ماه از وقوع حادثه، روز جمعه مخفیگاه متهم در لارستان شناسایی شد.

ماموران با دستگیری سارق یک قبضه اسلحه پلاستیکی از او کشف کردند. متهم بیست و هشت ساله به نام وحید، برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان لارستان منتقل شد. سوابق کیفری متهم نشان می‌داد او سه مرتبه به اتهام سرقت به زندان افتاده است.

در ادامه تحقیقات متهم روز گذشته به سرقت از بانک اعتراف کرد و گفت: به دلیل مشکلات مالی پولی نداشتم که به طلبکاران بپردازم. بنابراین تصمیم به دزدی از بانک گرفتم. خودرویی را دزدیدم و با آن بانک را زیرنظر گرفتم. حتی چند بار به‌عنوان مشتری وارد بانک شدم. زمانی که پی بردم دوربین مداربسته آنجا خراب است، با پوشش زنانه وارد بانک شده و نقشه‌ام را عملی کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها