جام جم ورزشی: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش تا پایان هفته فرصت دارد نظرش را به ما بگوید.
کد خبر: ۷۸۵۳۳۲
کفاشیان: کی‌روش اگر به جدایی اصرار دارد باید تکلیفمان را مشخص کند

علی کفاشیان پس از جلسه هیات رئیسه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با کی روش قرارداد 4 ساله داریم. در واقع همه از عملکرد او راضی بودند و اگر او بر جدایی اصرار دارد تکلیف‌مان را مشخص کند. تصمیمی بود که در هیات رئیسه گرفته شد که باید به او اعلام کنیم و بعد هم منتظر شنیدن نظر ایشان شویم. او تا آخر هفته فرصت دارد نظر خود را به ما بگوید. اعضای هیات رئیسه متفق القول موافقت کردند که به قرارداد 4 ساله‌اش پایبند باشد قراردادی که چندماه بیشتر از آن نگذشته است. زحمات زیادی هم کشیده است اما اگر اصرار به رفتن دارد باید سه ماه به ما غرامت بدهد و مصوب شد تا آخر هفته تکلیف‌مان را مشخص کند. این مصوبه را در نامه‌ای به کی‌روش اعلام می‌کنیم و منتظر اعلام پاسخش باشیم.

وی ادامه داد: قرار شد مذاکرات را برای ماندن یا رفتن شروع کنیم اگر بنا بر رفتن باشد باید شرایط را بنویسیم و بحث‌هایی مثل مالیات و حقوق عقب افتاده خودش و دستیارانش را تسویه کنیم و برویم سراغ گزینه‌های دیگر. از طریق مترجمش از او خواستیم که اگر نمی‌خواهد بماند در نامه‌ای رسمی وضعیتش را به ما اعلام کند و خود من هم دو سه روز مرخصی بودم و روز گذشته برگشتم.

کفاشیان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر مشکلات موجود در فدراسیون فوتبال و اینکه اسدی هم دبیر فدراسیون فوتبال است، گفت: وضعیت کی‌روش مشخص است و سرمربی ماست و اسدی هم دبیرکل است و وظایف هر کدام مشخص است و قرار نیست در کار هم دخالت کنند و اینکه چه کسی باشد و نباشد را سرمربی تیم ملی نباید مشخص کند و وظیفه تیم اجرایی فدراسیون فوتبال است.

وی در مورد مبلغ غرامت کی‌روش گفت: اگر کی‌روش اخراج شود یکسال باید به او غرامت بدهیم ولی اگر او بخواهد برود باید سه ماه به ما غرامت بدهد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد گزینه‌های بعدی سرمربی تیم ملی، گفت: در صورت رفتن کی‌روش در کمیته فنی جلسه می‌گذاریم و بیشتر به دنبال مربیان خارجی هستیم.

وی در مورد اینکه برخی خواهان ادامه همکاری کی‌روش هستند، گفت: هر کسی به جای او بیاید مثل کی‌روش زحمت می‌کشد و می‌تواند مثل او نتیجه بگیرد. کی‌روش 80 درصد خواهان جدایی است و 20 درصد بقیه هم در جلسات مشخص خواهد شد که می‌ماند یا نه.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد مالیات کی‌روش گفت: در سال ‌های 91 و 92 مالیاتش را پرداخت کرده و در سال 93 هم بخشی از مالیاتش را پرداخت کرده اما اداره مالیات امسال مبلغ سنگینی را برای فدراسیون در نظر گرفته و فدراسیون با توجه به اینکه نقدینگی ندارد اعتراض کرده تا تخفیف بگیرد که تا این لحظه کاری نتوانستیم بکنیم. درخواست کمک کردیم تا بخشی از این مالیات کم شود.

وی در مورد بازی با سوئد که پولی به ایران پرداخت نشده، گفت: قرار شد کلیه درآمد ها برعهده سوئد باشد و فقط هزینه اسکان و بلیت را به مابدهند و قرارداد اجرایی نشده اما اینکه چقدر درآمد وجود داشته به ما ارتباطی ندارد.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها