خواننده موسیقی پاپ کشورمان سوم خرداد ماه امسال برای برگزاری تور کنسرت های اروپایی خود به لندن سفر می کند.
کد خبر: ۷۸۵۲۷۳
احسان خواجه‌ امیری به لندن می‌رود

احسان خواجه امیری که اواخر سال گذشته هفتمین آلبوم موسیقایی خود به نام «پاییز تنهایی» را منتشر کرد سوم خرداد ماه در لندن اولین کنسرت اروپایی خود در سال جدید را برگزار می کند.

در این کنسرت که روز سوم خرداد ماه در شهر لندن برگزار می شود، خواجه امیری به احتمال فراوان غیر از اجرای قطعات منتخب آلبوم های گذشته، عمده اجرای خود را به آلبوم «پاییز تنهایی» اختصاص خواهد داد.

در آلبوم «پاییز تنهایی» که هفتمین اثر موسیقایی احسان خواجه امیری در مقام خواننده است قطعه های تنهایی، پاییز، عشق، هراس، عاشق، حس، دیوونگی، ساده، چمشهاشو می بندم، درد، گذشته ها و تاوان با ترانه های روزبه بمانی، زهرا عامل و حسین غیاثی برای علاقه مندان ارائه شده است.

علیرضا کهن‌دیری، هومن نامداری، سعید زمانی، معین راهبر، بهروز علیاری، مهرداد نصرتی و آرون حسینی نیز از جمله هنرمندانی هستند که در بخش آهنگسازی و تنظیم این آلبوم با خواجه امیری همکاری داشته اند.

میثم مروستی سه تار، هومن نامداری ساکسیفون، احسان نی زن ویولن و کمانچه، فرشید ادهمی گیتار، نیما رمضان گیتار و آرش پاکزاد میکس و مسترینگ دیگر عوامل اجرایی آلبوم «پاییز تنهایی» را تشکیل می دهند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها