به گزارش جام جم آنلاین ،بوگاتی ویرون، عمری 10 ساله دارد و رکورددار سرعت و شتاب اتومبیل های تولیدی جهان است.
هر دو اتومبیل بیش از هزار اسب بخار قدرت دارند و نیرو را به محور و دیفرانسیل عقب منتقل میکنند.
صرفنظر از اینکه چه نگاهی به این اتومبیل ها داشته باشید، این یک نبرد نسبتاً عادلانه بین این دو اتومبیل است البته لافراری 12 سیلندر، خودروی جدیدتری است و از پیشرانه هیبریدی سود میبرد و حدود 500 کیلوگرم نیز از بوگاتی، سبکوزنتر است.
این در حالی است که قدرت تولیدی آن تنها حدود 50 اسب بخار کمتر از بوگاتی 16 سیلندر میباشد بنابراین انتظار میرود که لافراری بتواند بوگاتی را نابود کند، اما این همان چیزی نیست که اتفاق میافتد.
لافراری در زمان عبور از مسافت 1600 متر به سرعت 332 کیلومتر بر ساعت رسید، در حالی که سرعت بوگاتی 345 کیلومتر بر ساعت بود.
بوگاتی سپس در یک امتحان دیگر، بدون حضور فراری به سرعت 361 کیلومتر بر ساعت نیز دست یافت.
این در حالی است که این نسخه معمولی بوگاتی ویرون بود و با نسخه 1184 اسبی (1200ps) مدل سوپراسپرت آن نیز فاصله دارد.
بوگاتی رازهایی در سینه دارد که با طلوع هایپرکارهای هیبریدی نظیر مک لارن P1، فراری لافراری و پورشه 918 اسپایدر، این دایناسور (لقب بوگاتی ویرون) را هنوز در اوج قرار میدهد.(پدال)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم:
رضا کوچک زاده تهمتن، مدیر رادیو مقاومت در گفت گو با "جام جم"
اسماعیل حلالی در گفتوگو با جامجم: