فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و انهدام کارگاه جعل و چاپ چک پول و اسکناس و دستگیری جاعل حرفه​ای خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۵۱۱
شناسایی کارگاه چاپ چک پول​های تقلبی در کرمانشاه

سرهنگ رضا شیرزادی، اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۹ کرمانشاه به دنبال اطلاع از فعالیت فردی در زمینه جعل اسناد دولتی بررسی خبر را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: ماموران پس از تحقیق و اطمینان از صحت خبر در اقدامی اطلاعاتی کارگاه فعالیت باند جعل و چاپ اسکناس را شناسایی و با هماهنگی قضائی، مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: در این عملیات یک دستگاه رایانه، سی دی و نرم افزارهای چاپ، یک دستگاه اسکنر و لوازم جانبی رایانه، قوطی​های رنگ چاپ اسکناس، حلال​های مخصوص و کاغذهای اسکناس کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: تعداد ۱۵ قطعه اسکناس جعلی شامل ۲ قطعه چک پول ۵۰ هزار تومانی، ۳ قطعه اسکناس ۱۰۰۰۰تومانی، ۵ قطعه اسکناس ۵۰۰۰ تومانی و ۵ قطعه اسکناس ۲۰۰۰ تومانی تقلبی نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ شیرزادی ضمن اشاره به دستگیری جاعل و تشکیل پرونده از مردم خواست درصورت اطلاع از هر گونه اقدام سودجویانه افراد در امور اقتصادی مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
غلام محبت
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
۰
۰
این پرونده دقت بیشتری نیاز دارد تاهرچه شستشوی پولی انجام شده وهمدستان وی دستگیر شوند
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
۰
۰
مادرپیرم ازبانك...حقوق بازنشستگی پدرم را گرفت موقع خرج كردن فهمیدیك چك پول۵۰هزارتومانی تقلبی است به بانك...رجوع كرد اما بانك چك پول را پس نگرفت وپیرزن را تهدید كرد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها