رییس اتحادیه قالیشویان در گفت‌وگو با جام جم آنلاین هشدارداد:

مردم مراقب سارقین به نام قالیشویی باشند

بازرسان در کمین بازار نوروزی هستند

جزئیات برنامه ویژه بازرسی شب‌ عید

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تشریح جزئیات برنامه ویژه بازرسی از بازار شب عید، گفت: بازار نوروزی را تحت کنترل داریم و در روزهای ابتدایی نوروز، کنترل‌ها به شدت انجام می‌‎شود.
کد خبر: ۷۷۹۲۳۵
جزئیات برنامه ویژه بازرسی شب‌ عید

محمود نوابی از برنامه ویژه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای پایش بازار شب عید خبرداد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بازرسان صنفی، سازمان حمایت و ناظران افتخاری، بازار شب عید را کنترل خواهند کرد، این در حالی است که بازار به لحاظ کم‌فروشی، گران‌ فروشی و تخلفاتی همچون احتکار و سایر مسایل، به شدت کنترل خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: حتی در روزهای ابتدایی سال نو نیز که برخی امکان سوءاستفاده از فضای تعطیلی میادین میوه و تره‌بار و برخی فروشگاه‌های بزرگ را دارند، بازار به شدت کنترل خواهد شد و علاوه بر بازرسان سازمان حمایت و کشیک‌های نوروزی، مردم هم می‌توانند تخلفات را با سامانه ۱۲۴ در میان گذاشته تا در اسرع وقت به شکایات رسیدگی شود.

وی اظهارداشت: طرح پایش بازار شب عید که از پانزدهم اسفندماه سال جاری آغاز شده تا هجدهم فروردین به صورت ویژه ادامه می‌یابد، این در حالی است که هم اکنون هیچگونه کالایی در بازار با کمبود مواجه نیست و مردم به راحتی می‌توانند مایحتاج شب عید خود را تامین کنند.

به گفته نوابی، کالاهای اساسی و اقلام پرطرفدار در خریدهای نوروزی زیر ذره‌بین نظارت‌ها قرار دارد و بر این اساس اقلامی همچون کیف و کفش، آجیل و خشکبار، انواع میوه و صیفی، شیرینی، لبنیات، مواد پروتئینی و قند و شکر در اولویت نظارت قرار گرفته‌اند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: علاوه بر بازار کالاها، ارایه خدمات نیز تحت نظارت قرار دارد؛ به نحوی که دفاتر آژانس‌های هواپیمایی، حمل و نقل برون شهری، اماکن تفریحی، سیاحتی، زیارتی، واحدهای اقامتی، اغذیه‌فروشی‌ها، خشکشویی، قالیشویی و میادین میوه و تره‌بار نیز در قالب این طرح کنترل می‌شوند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها