دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از امشب با برگزاری 2 دیدار آغاز می‌شود

رئال در اندیشه صعود باشکوه

رونمایی از نخستین تیم‌های راه یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی امشب مشخص می‌شود که رئال مادرید امیدوار است پس از از دست دادن صدر جدول لالیگا با صعودی شیرین به جمع هشت تیم برتر قاره سبز جشن بگیرد.
کد خبر: ۷۷۸۷۰۹

به گزارش جام‌جم، 16 تیم حاضر در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی نیمه اول تلاش خود را برای صعود به یک‌چهارم نهایی پشت سر گذاشته‌اند که دور برگشت این مرحله و به عبارتی نیمه دوم این مسیر از امشب با برگزاری دو دیدار همزمان از ساعت 23 و 15 دقیقه آغاز می‌شود، در مادرید رئال پذیرای شالکه آلمان است و پورتوی پرتغال نیز از بازل سوئیس پذیرایی می‌کند؛ اولی را شبکه سوم سیما و دومی را شبکه تلویزیونی ورزش روی آنتن می‌فرستد.

رئال که در ابتدای هفته با قبول شکست یک بر صفر برابر بیلبائو در لالیگای اسپانیا صدر جدول را تقدیم بارسلونایی کرد که 6 بر یک وایکانو را شکست داده بود، امیدوار است در مقابل حریف آلمانی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نمایشی درخشان به مرحله بعد صعود کند. کهکشانی‌ها در بازی رفت 2 بر صفر به پیروزی رسیده‌اند و عملا خود را در یک‌قدمی صعود می‌بینند.

رئال مادرید با وجود افت عملکرد خود در مسابقات لالیگای اسپانیا، در ده مسابقه قبلی خود در لیگ قهرمانان نباخته است، این تیم سال گذشته نیز با شکست تیم همشهری خود آتلتیکو مادرید، برای دهمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد و نامش را به عنوان پرافتخارترین تیم اروپایی ثبت کرد. شاگردان کارلو آنچلوتی علاوه بر این به دنبال رسیدن به رکورد 12 برد خانگی در مسابقات اروپایی هم هستند. آنچلوتی در ‌آستانه این مسابقه گفت: باید هرچه زودتر مشکلات را برطرف کنیم. مشکل خط حمله برای رئال مادرید آن هم بعد از گل‌های زیادی که در فصل جاری به ثمر رساندیم، عجیب است، اما حقیقت دارد.

همچنین روبرتو دی‌ماتئو، سرمربی ایتالیایی شالکه این‌گونه اظهار نظر کرد: مقابل تیم‌هایی مثل رئال باید کامل باشیم و امید داشته باشیم خود در روز خوب باشیم و حریف چنین نباشد که در این صورت امکان تحقق آنچه می‌خواهیم، یعنی پیروزی و جبران شکست فراهم می‌شود.

در این بازی رئال مادرید می‌تواند از لوکا مودریچ، هافبک مصدوم خود پس از مدت‌ها بهره ببرد، اما سرخیو راموس و خامس رودریگز را در اختیار ندارد، در سوی مقابل نیز کوین پرینس بوآتنگ دو کارته است و نمی‌تواند برای شالکه به میدان برود. در دیگر بازی این مرحله پورتوی پرتغال در شرایطی پذیرای بازل سوئیس است که دیدار رفت دو تیم یک بر یک مساوی خاتمه یافت؛ دیداری که از زیبایی‌های فوتبال چیزی کم نداشت و باید دید پورتو مقابل دیدگان هواداران پرشور خود می‌تواند جشن صعود بر پا کند یا در این بازی دست به شگفتی‌سازی خواهد زد؟

در این مسابقه جسکون مارتینز، دریان لوپز و اولیور تورس سه بازیکن پورتو به احتمال فراوان غایب خواهند بود و پائولو سوسا، سرمربی بازل پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل تیم تون در لیگ سوئیس در وضع خوبی قرار دارد و تیمش توانسته به عنوان صدرنشین سوپر لیگ سوئیس در سه بازی متوالی به پیروزی برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها