جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمدید مهلت ثبت نام برای طرح پرداخت جریمه به جای انجام خدمت سربازی برای مشمولان دارای هشت سال غیبت و بیشتر از آن خبرداد.
کد خبر: ۷۷۷۱۷۳
مهلت ثبت‌نام پرداخت جریمه سربازی تمدید شد

سردار ابراهیم کریمی گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته از طرح پرداخت جریمه ریالی به جای انجام خدمت سربازی برای مشمولان دارای هشت سال غیبت و بیشتر ، تصمیم بر آن شد تا مهلت مراجعه متقاضیان برای ثبت نام تا پایان امسال تمدید شود.

وی با اشاره به استقبال انجام شده از اجرای این طرح، افزود: تنها در دو روز گذشته میزان مراجعات به حدی بود که روزانه بیش از 12 هزار نفر برای ثبت نام اقدام کردند و بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده امروز هم یکی از شلوغ‌ترین روزهای ثبت نام در دفاتر پلیس+10 بود.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: از زمان اجرای این طرح یعنی 15 بهمن ماه تا روز گذشته بیش از 210 هزار نفر برای ثبت نام اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بعد از ثبت‌نام و ثبت درخواست مشمولان دیگر نباید به دفاتر پلیس 10+ و سازمان مراجعه کنند، افزود: در مرحله دوم طرح امکان ویرایش اطلاعات و نیز انصراف از درخواست را فراهم خواهیم کرد و آن را طی فراخوانی به اطلاع متقاضیان می‌رسانیم. همچنین تک تک مراحل نیز از طریق پیامک به متقاضیان ارسال خواهد شد.

سردار کریمی همچنین درباره مدارک برای ثبت نام نیز گفت: اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی، اصل یا گواهی معتبر آخرین مدرک تحصیلی، اصل و کپی شناسنامه همسر و فرزندان به همراه چند قطعه عکس و واریز 10 هزار تومان وجه از متقاضیان دریافت می‌شود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها